Pages

2 Oca 2021

Yeni Yıl Yeni Sofiyle Başlasın


 Selamlar
Yaratılmışların en ilginçlerinden biri zaman ve bizim ona yüklediğimiz anlamlar. 2020 malum bizi epey hırpaladı. Her türlü olumsuzluğu üstüne yükleyip, yolcu ettik, ömrümüzden. İnsan umut etmese yaşayamaz. O nedenle 2021'e umutlarımızı yükledik, bekliyoruz. Hepimize sağlık huzur mutluluk getirsin inşallah. 

Kasımda yarım işleri toplamaya başlayınca aklımdaki tek şey aslında yeniden sofi örmekti. Çene operasyonları, canlı dersler, bitmeyen yarım işler derken, yeni yılın ilk işi olsun dedim ve erteledim sofiyi. Yeni yıl başladıysa ekiple beraber yeni sofide başlasın. 

Dedri Uys isimli tasarımcı bir hanımın 2015 yılında paylaştığı bir mandala sofi. İpinize göre 1.20cm civarında kare bir örtüye dönüşüyor, işin sonunda. Renklerle dans, renk istemiyorum derseniz, tek renkle de muhteşem olan, örmesi tığ işi teknikleri açısından bir zirve. Tamamını örmek istemezseniz, 4 video sonunda böyle sevimli bir kırlentinizde olabiliyor. Daha önce tamamını örüp, bitirmiştim. Kızım odasında büyük bir zevkle kullanıyor. Ara ara 4 video örüp, kendime ve sevdiklerime yastık da yaptım. Beni instagramda ve burada takip edenler, sofiye olan sevgimi bilirler. 
Şimdi yeniden tamamını örmeye niyet ettim, güzel bir ekibimde var. 



Sofi örmenin en keyifli yanlarından biride renk seçmek. O kadar sürprizli sıralar var ki. Battaniye bitene kadar renkleri kurup kurup bozuyor. Sonra hatırlamak için resimler çekiyorsunuz.  Çok eğlenceli. Yeri gelmişken, hayattaki pişmanlıklarımdan birinden bahsedeyim. Benim tek çocuğum var. Bu evi alırken, 4+1 evlere hiç bakmadım o yüzden. Virginia Wolf'u daha önce okumalıymışım. Kendine ait odanın konforunu akıl etmem biraz geç oldu. :))  Çıkmadık candan umut kesilmez derler. belki olur, hem neden olmasın.:)) 





Bu halleri en sevdiğim olabilir. O nedenle her sofinin vardır böyle resmi :)) 


Dün 15 videodan ilk ikisini ördüm. kaldı 13 video Renk konusunda zihnim tam oturmadığı için bıraktım. Artık bugün devam edeceğim. 


3. video için niyetim böyle devam etmek ama henüz tam karar vermiş değilim. Bakalım yol bizi nereye götürecek. 

Bu arada Anne kızın ikinci kitabını bitirdim. Dediğim gibi, birinci kitap daha etkileyiciydi ama ikinci de kötü değildi. Yine kendimden bir şeyler bulup, güzel cümleler okudum. Malum 2021 için yaptığım planda bu aya Virginia Wolf var okuma kategorisinde. Niyetim Anne'den üçüncü kitabı bitirmek, yarım olan Mavi Lale'yi tamamlamak ve okuyabildiğim kadar Virginia Wolf okumak. Bu süreçte birazda kilo verirsem harika olur tabi. :))
Selametle...

5 yorum:

Bigudili Anne Blogger dedi ki...

Ahhh tüm hedeflerinize ve dileklerinize ulaşmak ümidiyle. Kiloları dert etmeyin, hallolur elbet. Emeklerimizin meyvelerini bayıldım. Daha 13 bölümünüz var, ha gayret diyelim o zaman. Renkli dünyanıza cok sevgiler

Derya dedi ki...

Kolay gelsin çok güzel ve renkli bir başlangıç olmuş elişinde üstelik oldukça keyifliydi örmesi gerçekten bende Ezgiciğimin yardımıyla kolayca örmüştüm 😊 dilerim yeni yılda harika üretimlerine devam eder hedeflediğinden daha çok kitap okursun Zeynepcim sevgilerimle ❤️

pelinpembesi dedi ki...

ah bu sofiyi ben de çok seviyorum ama bu kadar çetrefillisini
hiç yapamayacağım herhalde. bakayım yapayım diyorum ama
çözemiyorum. tamam örüyorum battaniye falan ama bildiğin 3 direk arka
arkaya. neyse elimde ki işleri bitireyim tekrardan deneyeceğim ama seçtiğin renkler ve mandalanın bitmiş hali harika..

Farklı Diyarlar dedi ki...

o kadar güzel olmuş kii :) emeğinize sağlık =) kendine ait bir odanın olması bence de çok iyi bir şey belki sonra sizin de olur ayrı çalışma odanız. renkler ve desen müthiş inşallah devamı da yakında biter. istekleriniz hayırlısıyla gerçekleşsin :)

Babaannemintakvimciği dedi ki...

ne güzel olmuşlar ellerinize sağlık bayıldım sevgiler..