Pages

23 Oca 2021

Tatilin İlk Günüdür...


Selamlar
Kayboldum, farkındayım ama üzerimde ekranlara karşı yılgınlık belirdi. Canlı dersler, üstüne Sofi başladım malum, o da mecburen video seyredilerek yapılan bir şey. öyle olunca, ekran zehirlenmesi yaşadım sanırım. :)) 

Ocak ayında her hafta bir tane Merly Streep filmi seyredeyim diye plan yapaarken, bir tane bile seyredemedim. Bu akşam inşallah bir aksilik olmazsa, "Benim Afrikam" filmine bakmayı düşünüyorum. Yazarım onu da yakın zamanda. 

Wirginia Wolf, kitaplarından anılarını yazdığı kitabı tercih ettim. Diğer kitaplarından farklı bir dili olduğunu söylüyor çevirmen. Zaten ölümünden sonra basılmış. O yüzden dikkatimi çekti. Bu hafta onu da bitirirdim diye düşünüyorum. 

Mavi Lale, bana artık her türlü isim olan kitap. Bahsetmiştim daha önce, blog açtığım dönemde okuyordum. Blog ismi denilince aklıma gelmişti. Geçen 10 küsür yıl sonra insanların bir kısmı benim soyadım zannediyor :))) 

Kendimi Yavuz Bahadıroğlu gibi hissettim böyle söyleyince. Kıymetli bir tarihçimizdi. Yeni kaybettik malum. Mekanı cennet olsun. Gerçek adı Niyazi Birinci. Kim bilir hangi, nedenle hangi ruh haliyle bu ismi seçmişti ve seçtiği o isim onu kitlelere tanıttı. Yanlış anlaşılmasın, ben adımı çok severim. Zeynep; adım olmasa kızıma koyacağım tek isim olurdu. Benim gerekçem biraz, sosyal medyada öğrencilerime ebelenmemekti. :))) 

Bu blog yazma işi de bir alem, Yazı kendi seyrini belirliyor resmen. Şu an hiç planlamadığım bir yerde çünkü :)))  


Sofi bizde bir aşktır. Örenler bilir. Her sırası sevmelik. 


En sevdiğim hali 💓


Bu da güncel halimiz. 

Sofi ile macera devam ederken, bir yandan da motif grubuyla Frida çiçekleri çalışıyoruz malum. İkinci ay, paketini de gönderdim. Sıra üçüncü ay motiflerinde. Her ay iki farklı çiçeği örüyoruz. Bu ay ilk çiçekler bitti. ikinci çiçekler henüz beklemede. 


Frida'nın çiçekleriyle de işte böyle eğleniyoruz. 

Çene operasyonlarım tamamlandı, dikişlerim alındı ama doktorum bana çok önemli bir şeyi söylemeyi unutmuş sanırım :)) Sinirlere çok yakın çalıştıkları için alt dudak ve çenemde uyuşukluk ve his kaybı devam ediyor. Bünyeye göre altı ay süren bile varmış. İlk günlere nazaran daha iyi durumda ama hala his kaybı ve uyuşukluk devam ediyor. Aklınıza geldikçe dua edin a dostlar, büyük imtihan oldu bana. sonu iyi olsun inşallah. 

Tatille ilgili henüz bir planım yok. Kızım finalleri bitirince, hem sıkıldı hem de yeni dönem için kitap alışverişi yapması lazım, o nedenle İstanbul'a gitti. Hafta içi dönecek. O gelince şöyle bir hafta memlekete Sivas'a giderim diye düşünüyorum. Onun dışında Sofi örüp, kitap okuyup, film seyredeceğim. 😍

Bitirmeden. o kadar Mavi Lale dedik, tazelenmişken, bir kaç cümle yazmadan geçmeyelim. 

"Oysa ölümdür aşka yakışan, ölümüne aşk ise ve eğer aşk sonsuzluk ise..
Hayat sonludur çünkü, ölüm sonsuz. 
Ve ezel ve ebed arasında yer alan aşk, ölümden büyüktür. Adı ölüm de olsa dirim de. Aşk varsa ölüm yok, ölüm varsa da ölüm yok zira. 💓


8 yorum:

deeptone dedi ki...

out of africa, negzel filim, iyi tatiller, seni görmek güzeel, etkinlik aklımdaaa yazcam ben de yakındaa :)

ruşyena dedi ki...

İyi tatiller Zeynepcim... Diş yan etkilerinde bu dinlenme sürecinde daha çabuk iyileşir dilerim... Woolf'tan Deniz Feneri'ni okudum ben de... Şu ana dek de üç filmini izledim... Bloguma detaylı yazacağım ama belki ay sonuna dek bir iki filmini daha okurum diye erteliyorum. İzlediğim üç filmi de çok güzeldi, iç sesim hadi bir tane daha izle deyip durdu... devamı öyle geldi. :) Senin bu güzel etkinliğin olmasa listemde onca film varken meryl streep in eski filmlerine hiç sıra gelmezdi.. ne iyi yaptın... ben de sana uymakla ne iyi yaptım... :)
Verimli, keyifli bir tatil diliyorum yeniden...

mavilale dedi ki...

Canim çok mutlu oldum. Bende elimden geldiğince ayin son günlerini değerlendireceğim sevgiler

mavilale dedi ki...

Teşekkür ederim canım sevgiler

Derya dedi ki...

Güzel verimli sağlıklı keyifli bir tatil dilerim Zeynepcim, rengarenk örgülerin şahane görünüyor, videodan model izlemek gerçekten çok vakit alıyor herşeyi bırakıp saatlerce esiri oldum bende geçen gün yakadan başlama yaprak model için :) tedavinin bittiğine sevindim, dilerim his kayıplarıda çok uzun sürmeden geri gelsin çok geçmiş olsun tekrar, iyi tatiller sevgiler.... :)

pelinpembesi dedi ki...

şu an yüzümü kapatıyorum çünkü utanıyorum sana karşı. sofiye
ben ne zaman başlarım Allah bilir. ya böyleyim işte ben. kollektif işlere gelemiyorum. kendimi çok baskı altında hissediyorum. keyfim gelecek de yapacağım , ohooo ben yapana kadar bakalım. siz de ne hızlısınız maşallah, baktıkça nasıl yapıyorlar diye imreniyorum.

deeptone dedi ki...

heeey ocak ayını yazdım oleeeeey :)

sessizgemi dedi ki...

geçmiş olsun çok çok örgüler de ne kadar güzel benim pek yeteneğim yok buna çiçeklerin hepsi bahar gibi olmuş :)