Pages

13 Haz 2020

Fikrim Geldi



Selamlar 
Normalde çok vaktimi alıyor diye sosyal medya turlarına içten içe üzülüyorum ama insana fikir verdiği gerçeği yadsınamaz. Yine böyle bir turun sonucu fikrim geldi :)) 
Resimdeki mavi çerçeveyi benim çok kıymetli motif grubumun kıymetli üyesi Neslihan göndermişti. Kaçıncı etkinlikten hatırlamıyorum. Bu arada hava atmak gibi olmasın :) sanırım 11 defa grupça birbirimize motif örüp, hediye paketleri hazırladık. Çok keyifli. Her sene en az bir defa düzenleriz. Bu sene korona bizi etkiler mi yaşayıp göreceğiz. Bu detaydan sonra konumuza döneyim :)) Neslihancım, paketlerin birinde bu çerçeveyi göndermişti. fotoğraflardan hiçbiri çerçeve için uygun değildi. öylece zamanını bekledi. 

İçindeki takvim yaprağının hikayesi daha eski. O takvim yaprağı, kızımın doğum gününe ait takvim yaprağı. Doğumdan sonra eve gelince, takvim yaprağını koparıp saklamıştım. Tayin ve taşınma süreçlerinde kaybetmemek için özel uğraş verdim. Ama bir süredir aklımdan çıkmıştı. Detaylı bir temizlik sırasında elime geldi. Varlığı bana bile sürpriz oldu, kızımı varın siz düşünün. :)

Çerçeveyi bu amaçla kullanmak aklımıza geldi ama gördüğünüz gibi takvim yaprağı çerçeve için küçük kaldı. İmdada sosyal medya yetişti.ve işte sonuç,


İskende Pala'nın son kitabı Akşam Yıldızı bitti. İskender Hoca, tarihe not düşürmek için gündeme dair kurgular yazmayı seviyor. Göbeklitepe kurgusunu es geçmesi beklenmezdi. Kendi üslubu ile ilk insanların yaşamlarına dair bir kurgu hazırlamış. İşin aslı insan çok fazla değişmiyor aslında, kitabı okuyunca hissettiğim şey aynen buydu. Kitaptan bana kalan cümle malesef umutsuz. 

"İnsanın insanı avladığı bir dünya bozulmaya, düzelmekten daha yakındır" 



Karoo Wintage mi, oda kendi ritminde devam ediyor. Bizde şimdilik durum bu. 
Selametle... 


8 yorum:

ruşyena dedi ki...

Anı yaşa derken anıları önemsizleştiriyoruz bazen... Oysa mutlu anılar da hatırladığımız anları güzelleştiriyor, mutlu kılıyor. Şimdi bu çerçeveye baktıkça eminim sen de kızın da çok mutlu olacaksınız. Tasarımı da çok hoş... Bizde de bir torba dolusu kızımın doğduğu günün gazeteleri var. Onlar için de bana bir fikir lazım. :)

fatmauzmez.blog dedi ki...

bende kızlarımın doğum günlerine ait takvim yapraklarını hatta evlendiğimiz günün bile takvim yaprağını saklıyorum...

Derya dedi ki...

Çerçeve ne güzel olmuş, fikrine sağlık. Battaniyeyi de merakla takipteyim, çok değişik çok muhteşem birşey olacak valla elllerine sağlık Zeynepcim :)

DespotHayrat dedi ki...

Çok harika bir söz yazmışsın

deeptone dedi ki...

hihi çok tatlı olmuş hıhıms :)

deeptone dedi ki...

baksab ya, yaz edebiyat etkinliğimiz var, blogumda dünkü yazım, katılsanaaa, istersen bütün kategorilere, istersen istediklerine, ben de etkinlik için yeni kitaplar alıyorum ama istersen elindeki kitaplardan da kategorilere uyanları okuyup etkinlik yazılari yazabilirsiin :) bi dee, ağaç ev de geldi yine, geçen hafta yazmadıydın ama belki bu hafta yazarsın kiii :)

ezgi dedi ki...

Çok güzel olmuş, çoook :)

Anneler yapar da güzel olmaz mı zaten :)

Ahh o Karoo beni her seferinde kalbimden vuruyor, renk uyumun enfes gidiyor.. Ellerine emeğine sağlık.. Sonucunda yaklaşık kaç gram ip gitti bana da söyleyebilir misin ?

deeptone dedi ki...

iyi geceleer, feriha hanım da geldi sana selam söledi hihihi :)