Pages

26 Haz 2014

etkinlik hatırası :))

 merhaba hanımlar;
verimli bir döneme girdim yeniden sanırım. ufak tefekte olsa bir şeyler örüyorum. ortam değiştirmek bana çooook iyi geldi. bu lifin adı aşk merdiveni hobievimizde aylincim hem modeli buldu hem açıkladı hemde ismini verdi. sağolsun bizimle de paylaşmayı ihmal etmedi. kendisine çoook teşekkür ediyorum.

 yine hobievimzide müjgan hanımın açıkladığı patiğimiz. büyük keyifle ördüm emeklerine sağlık müjgancım

 hanımellimde yeşim hanımın açıklaması ile örülen tunus işi patiğim kardeşime ördüm sahibine ulaştı bile...

yine hobievimizde müjgan hanımın açıklaması ile ördüğümüz kısa çarabım kışın bunlar çok kullanışlı oluyor. emeğine sağlık canım
 bu patikte yine hobievimizde aylin arkadaşımızın açıklaması ile örüldü aylincim yeniden teşekkür ederim bebeğim.
şimdilerde bir şal örüyorum umarım çabuk biter sırada daha çoook örülecek şey var çok boş kalmışım azıcık hareket iyi geldi.
erken ama herkesin ramazanı mübarek olsun şimdiden mevlam sağlıkla sıhhatle orucumuzu tutup bayrama kavuşmak nasip etsin hepimize.
selametle........

4 yorum:

aylinhobi dedi ki...

ellerine saglık canım maşallah çok güzeller hepside

suzan hobi dedi ki...

Merhabalar Zeynep hocam,öncelikle hayırlı cumalar ve hayırlı ramazanlar canım,sonradaaaa ellerine sağlık güzel hocam Maşallahın var hem lifin hemde patiklerin harika oldu gerçekten güle güle kullanılsın inş canım,nerede hareket orada bereket demişler hocam:) daha nice işleri inş güle eğlene örücez,selamlar sevgiler

Samyeli Design dedi ki...

Zeynep Hocam, lifin de patiklerin de çok güzel, ellerine sağlık :)

Miskin ve Beceriksiz :) dedi ki...

Mavi çorap çok kullanışlı olmuş.Elinize sağlık hepsi çok güzeller.