Pages

9 Eyl 2011

el yanmasına son


günaydın arkadaşlar
ben daha çocukken tığ işini öğreneyim diye annem tutacaklar ördürmüştü ve bir kaç taneside çeyizimle bana gelmişti ama onlar bir şekilde ya yandı ya başına kaza geldi ve atıldı uzun zamandır tutacağım yoktu bu kadar kolay ve yapılabilecek bir şeye para verip almak bana göre değil o nedenle hazır almadım ama bir kısmet olup kendime ne dikebildim nede örebildim ta ki yurdagül arkadaşımızın gayretleri ile emek bahçemizde etkinlik yapana kadar sağolsun yurdagül aklımıza getirdi bizde minik ve sıkmayan etkinliklerimizden birini daha yaptık ve karşınızda benim tutacaklar
tutacakların ikisininde üstünü ben işledim ama turuncu olanı şüheda ördü bu şekilde onuda form etkinliklerine bulaştırmış olduk çocuk sınava hazırlanıyor diye kıyamıyorum yoksa çok elişi öğreteceğim ama en azından tığ tutmayıda şişle örmeyide biliyor teyzesi bu sene iğne oyası da gösterdi bizim orda zürafa derler yazmaların kenarını temizlemek için kullanılır onu gösterdi teyzesi yapabildi çok mutluyum o nedenle şimdi elinden  bir iş çıkmasa bile elişlerinin temel mantığını biliyor

8 yorum:

Nilguntoys dedi ki...

zeynepcim eline sağlık çok güzelolmuş

canan dedi ki...

ellerine sağlık tutacağın hoş olmuş

yurdagül dedi ki...

zeynebim, şühedamın ve senin ellerinize sağlık çokk güzel olmuş tutacağınız sağlıcakla kullan bu zamana kadar akıl edip örseymişiz keşke dünden beri kullanıyorum çokk rahat elim alışmış hemen havluya dalıyorum çkk havlu ucu yaktım

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ellerine sağlık yeniden mode olacak sizler sayesinde:)

Adsız dedi ki...

çok sevimliler eline sağlık ablacım

nimet dedi ki...

canım seninde kuzununda ellerine emeklerine sağlık renklerde çok hoş olmuş güle güle kullan arkadaşım

lezzet sefasi dedi ki...

pek guzel ve sirin olmus
sevgiler
Sefa

mavilale dedi ki...

çok teşekkür ederim arkadaşlar bizim içinde çok zevkli bir çalışma oldu