Pages

20 Haz 2023

Düğün Dernek


Selamlar
Okul tatil oldu. Aslında resmi olarak dün başladı tatil ama ben öğretmenler kurulu yazmanı olunca toplantı online olmasına rağmen okula gittim. Bu nedenle tatil fiili olarak bugün başlamış oldu. 
Tatil öncesinde yaşadığımız aksiyonların ilki eşimin yeğeninin düğünü. Doğduğunu bildiğin yavrıuların düğünlerine gidince yaşlandığını net bir şekilde anlıyor insan :) Şaka bir yana her yaş gibi bu yaşında kendine has mutluluk kaynakları var. 
 

Melik ve Nisa çifti. Gençler birbirini uzun yıllardır tanıyor. Umarım bu tanışıklık, birlikte yaşamda avantaja dönüşür. Saygı ve sevgi atmosferinde huzurlu yuvaları olur.


Biz ne zaman bu kadar yol aldık bilmiyorum ama 26 yıldır evli 29 yıldır tanıyoruz birbirimizi. Yüksek sesle söyleyince kulağa çok tuhaf geliyor :) Beraber büyümek dedikleri şey bizim yaşadığımız. Yeterince büyüdük mü o bile tartışılır :) Yürünecek daha çok yol var. Ömür varsa. 


Eşimin ailesi de benim ailem de Sivas'ta yaşıyor. Düğün için gittik memlekete. Kına gecesi cuma günüydü. Cumartesi dinlenme molası verdik. Pazar akşamı yaptık düğünü. Ben o molada annemleri ziyaret etme şansı yakaladım. Yeğenim Antalya'da stajda. Kardeşim yalnız. Daha çok onun evinde vakit geçirdik. Becerikli insan, kekeler börekler hazırlamıştı. Amcamın eşi ve kızı geldi. Annnem kardeşim geldi. Sayın Cumhurbaşkanımızın yemin törenin olduğu gündü. hem bolca sohbet ettik hem de gururla ülkemizin geldiği noktayı seyrettik. Kişilerin isimleri ötesinde bir gurur bu. Dünyanın 78 ülkesinden üst düzey yetkili katıldı törene. Dünyada, Türkiye'nin nasıl algılandığını gösteren gurur verici bir tabloydu. 


Minnoş çiftimizin eğlenceli hallerini yarıda bırakıp, Kayseri'ye dönmemiz gerekti. Çünkü bu öğretmenin pazartesi günü dersi vardı. 


Pazartesi aynı zamanda yurt nöbetimde vardı. Bu tosbağa ile bahçede güzel vakit geçirdik. Ben bankta kitap okurken koşa koşa yanıma geldi. Enfokrasi konusunda oldukça meraklıydı. Nedir enfokrasi derseniz o da başka bir postun konusu olsun. 
Selametle 

1 yorum:

deeptone dedi ki...

hepinize herkese maşallah :)