Pages

3 Ara 2022

Biraz Tembellik İyidir.


Selamlar
Duygusal yoğunluğun fazla olduğu bir dönemdi sanırım. Biraz kurgu, biraz yaşanmışlık. Biraz benden, biraz yaptığım gözlemlerden derken, hüzünlü, üzgün ve kırgın bir kadın çıktı ortaya. Adı ne olur, bilmiyorum. Bir adı olur mu onu da bilmiyorum. Hikayesi devam eder mi zaman gösterecek ama şimdi ona ve kederine biraz ara verme zamanı. 

Bu yazı bir pansiyon nöbetinden. Yani tembellik çoktan bitti. Fakat geçen hafta sonu temizliği de cuma gününden halletmenin keyfi ile tembel bir pazar geçirdim. Bu ara bende sıkça göreceğiniz Haruni şallardan ilkini örmeye başladım. Yalnız neredeyse hiç yapmadığım bir şeklide yatak keyfi yaparak :) 
Bilgisayarımdan filmimi açtım, Yazar bir ablanın kale sahibi İskoçyalı dük bir abiyle başlayan garip ilişkisini anlatan eğlenceli bir filmdi. Adını unuttum ama. Örgücü gruplar falan diye yazmıştım arama motoruna, Tam da oturup örgü örerken seyredilecek çıtır çerez tadında bir film seyrettim. Klişenin dibiydi ama olsun. Görseller falan güzeldi. Bende zaten Haruni örüyordum öyle şifre falan çözemezdim. :)) 


Balkonum epeydir atıl vaziyette duruyordu. Vanilya Hanım dışında kimse yüzüne bakmıyordu. Cuma günü temizliğe gelen kadınla beraber evi dip köşe temizleyip, camları falan silince balkonda oturmak keyifli hale geldi. Ayrıca balkonum için taaa geçen sene baharda tamamladığım konsept yastık takımını da çıkardım. Biraz daha zaman geçsin paylaşacağım onları da sizinle. Şimdilik Yıldızcığımın hediyesi fener ve Neslihancığımın hediyesi mumla geçirdiğim kısa bir nitelikli anın fotosu ile yetineceksiniz. :)


Dayanamadım azıcık ucundan göstermiş olayım. Minderlerim pek güzel oldu burada :) 


Haruni şalın ilki, dün akşam itibariyle bitti. Daha önce hiç sarı renkte örmemiştim. Ütülendikten sonra nasıl görüneceğini acayip merak ediyorum. 

Bu arada Yaşlı adam ve Deniz kitabı ile ilgili sunum önümüzdeki salı günü yapılacak. Ara tatil ve yazılı maratonu yüzünden ara biraz açıldı ama birinci döneme bir kitap daha sığdırırz diye düşünüyorum. Hatta grup hazır bile kitaba henüz karar vermedik. 

Yaşlı adam ve Deniz kitabı ile ilgili yine çok güzel yazılar çıktı. İçlerinden birini burada paylaşmayı düşünüyorum. 
Şimdilik selametle....

3 yorum:

deeptone dedi ki...

üzgündün şimdi daha iyisin yaniii sevindim :)

mavilaleden dedi ki...

Teşekkür ederim canım. Duygusal boşluk diyelim. Geçer, geçmek zorunda ❤️

Ecehan dedi ki...

Üzgünlüğün seni hayırlı yollara çıkarsın, bazen öyle oluyor bende. Yaşanması gerekiyormuş diyorum sonunda hep. Yormadan geçsin dilerim. Harunî şalı çok merak ettim, ellerinden eminim yine muhteşem şeyler çıkmıştır. Güle güle eskitin inşallah. Çok öpüyorum.