Pages

8 May 2022

Aman Tanrim Dedim !!!



Selamlar 
Hiç bu kadar hızlı karar verip harekete geçmemiştim. Aniden başlayan boya badana aşkına 😊
Gecen sene sonbaharda salon duvarında kırılma olmuştu. Öncesinde Bünyan'da büyük bir deprem olmuştu. 2 hafta sonra hemde misafirimiz varken gözümüzün önünde pat pat pat bir sıra kırıldı. Araştırdık, taşıyıcı kolonlarda bir zarar yoktu. Duvarın sıvaları dökülmüştü. Öncesinde baharda boya yapmaya karar vermiştik. O nedenle duvarı beklettik.


Aslında bizim için uygun zaman yaz tatiliydi ama ustaların yaz gelince insaat işleri arttığı için ev boyasına gelmek istemiyorlarmış. Eşim ufak bir araştırma yaptı ve bir usta ile anlaştık. 


Bizim evde, oda duvarlarının birinde duvar kağıtları vardı. Artık yıpranmaya başladıkları için onları sökerek ise başladık. Sadece Şüheda'nin odasındaki kağıt kaldı. Çünkü kızım seviyor o kağıdı ve henüz yıpranmış da değil. 


Çıta çalışmaları dikkatimi çekiyordu epeydir. Aslında araştırma yaptım şekil konusunda ama sonra kendi özgün çizimimi yaptım. 😊

Önce Ramazan'in ritmi. Ardından bayramın ritmi derken buralardan uzak kaldım. Şimdi de evde tadilat var. Baktım ki her şey yoluna girsin diye beklersem epey olacak. Görün bu karmaşayı, şükrünüz artsın dedim 😄😄



Bizde durum budur velhasılı kelam. Çok civcivli bir anneler günü geçiriyorum özetle. Yüreğinde anne kavramının gerektirdiği merhameti taşıyan kadin erkek fark etmez tüm insanların anneler günü kutlu olsun.
Selametle 
 

9 yorum:

duygu özkan dedi ki...

Allah kolaylık versin, bayağı dağılmış ortalık. :) Anneler gününüz kutlu olsun.

Kiremithanem dedi ki...

Değişiklik ailenize iyi gelecek 🙂

ezgi dedi ki...

Kolay gelsin, güle güle kirlenin inşallah
Anneler günün kutlu olsun <3

Derya dedi ki...

Kolaylıklar Zeynepcim çıtalar çok şık olmuş sağlıkla kullanın, anneler gününü de kutlarım.. :)

pelinpembesi dedi ki...

oo ne güzel oluyor böyle. ben de boya badana düşünüyorum ama çok üşeniyorum çıkacak işten. son halini gösterirsin, değil mi?

deeptone dedi ki...

oh oh kolay gelsin maşallah maşallah, yazın biter bu işleriniz :)

Neslihan Duysak dedi ki...

Bu senenin anneler günü anısı da bu olsundu. Sonucunda çıkan güzellik de sana hediyesi olsun :)

ruşyena dedi ki...

Sonra o yorgunluklar unutuluyor, geriye keyfini sürmek kalıyor... Yeni duvarlarını şimdiden güle güle kullan Zeynepcim.

Gonca dedi ki...

Seri bı sekilde bitirdin boya badanayi temizliği. Emeklerinize sağlık çok güzel oldu Zeynep Sultan'ın sarayı güle güle oturun 😘