Pages

5 Şub 2013

motif etkinliğinde ilk ay

merhaba canlarım
yine kayıplara karıştım biliyorum ama tatilde memleke geldim. küçük kaynımın nişanı vardı. tabi öyle olunca dışarda ki herkes bir araya geliyor acayip bir kalabalık ve yoğunluk ister istemez nete de girilmiyor elişide yapılmıyor.
şimdi annemlerdeyim orayada balıkesirden kardeşim ve yeğenim geldi. işin özeti hareketli bir tatil geçiriyorum.
hanımelinde 100 motiflik battaniye etkinliği yapıyoruz. bu ilk ayımız aslında ocak içinde motifler gidecekti ama renk bulma sorunları nedeniyle şubatın ilk haftasına kaldı. bende bordo ipi bulmakta zorlandım kayseride bulamadım ama sivasta bulduk çok şükür. ve bu sabah iitibariyle motifleri bitirdim. kardeşim çarşıya çıkarken verdim bugün kargoya verecek. sevim hanımcım sağlıcakla keyifle kullansın inşallah battaniyesini
biz hafta sonunda çoruma geçeceğiz. sanırım bir süre daha netle ilgilenemeyeceğim. kardeşime ördüğüm patik ve eldivenler vardı kayserideyken onlarıda sahipinde resimler eklerim inşallah allaha emanet olun benim gibi tatilde olan herkese güzel ve keyifli bir tatil diliyorum ama benimki gibi hareketli olmasın ben dinlenmekten çok yoruldum bakalım mesai başlayınca ne yapacağız.
sevgiyle........

6 yorum:

Igne oyam dedi ki...

ellerine sağlık zeynep hocam iyi tatiller diyecem ama yorulmuşsun dinlen biraz bence

EYLÜL dedi ki...

canım ellerine sağlık memlekette bile boş durulmuyor sanırım sivastasın değilmi şayet orda isen benim içinde şöyle bir nefes havasını çek içine

Nilguntoys dedi ki...

ellerine sağlık canım hayırlı olsun iyi yolculuklar

birincisin dedi ki...

Hareketli bir tatil olmuş ama tadı güzel anladığım kadarı ile.Hayırlı yolculuklar.Ellerine sağlık,tatilde de boş durmamışsın:)Selam ve sevgiler:)

birincisin dedi ki...

Hareketli bir tatil olmuş ama tadı güzel anladığım kadarı ile.Hayırlı yolculuklar.Ellerine sağlık,tatilde de boş durmamışsın:)Selam ve sevgiler:)

Igne oyam dedi ki...

zeynep hocam seni mimledim kabul edersen eğer sevgiler canım