Pages

24 Şub 2013

nihayet........

 merhaba dostlar!
çok uzun bir zamandan sonra şeytanın bacağını kırıp elimden bir iş çıkardım çok şükür. o nedenle bu posta yakışacak en iyi başlık nihayayet olacaktı tabiki....
şaka bir yana daha önceki postta bahsettiğim gibi biyopsi yaptırmıştım onun hem bedenen hem ruhen stresi vardı üzerimde sonuçta olumsuz bir durum yok çok şükür ilaç falan başlamadı doktor bekleyip takip edeceğiz. inşallah hiç ilaca ihtiyaç kalmaz.
bu bereyi geçen senedenberi beğeniyordum. kısmet bugüneymiş atkıyı geöen sene bir vesile ile örmüştüm ama ipim bittiği için bere öremmemiştim. ipin renginden bulunca beresinide öreyim diye düşündüm.
çok kullanışlıymış gerçekten
açıklamayı altın örgü forumdan aldım. açıklama burada

herkese keyifli ve güzel bir hafta diliyorum

5 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım rengine bayıldım model zaten çok güzel:)

Bucanni dedi ki...

Canım sonuçlarının iyi çıkmasına çok sevindim. Atkıyla bereyse çok güzel : ) sevgiyle...

birincisin dedi ki...

Sonucun iyi çıkmasına sevindim.Takma kafanı,stres yapma bu konuyu eminim daha iyi olursun.Ellerine sağlık,kızın sağlıkla kullansın atkıda ,berede çok şık ve kullanışlı olmuş.Selanm ve sevgiler:)

Adsız dedi ki...

Ӏ lіκe the valuable info you proνide in yоuг articles.
I'll bookmark your blog and check again here frequently. I'm quite sure I'll learn many new stuff right here! Best of luck for the next!

Feel free to visit my homepage SEOPressor

Igne oyam dedi ki...

ellerine sağlık hocam cok güzel olmuş