Pages

5 Tem 2012

hiç yoktan bebek yeleği

iyi geceler hanımlar geçen postda bahsettiğim üzere sivas ta annemdeyim. kardeşime ördüğüm bebeğin saçını örmek üzere bir yumak sarı ip almıştım tabi yumağın üstünden azıcık kullanıldı elimde kaldı yumak. eve götürürüm diye düşünüyordum. annemin karşı komşusunun torunu olacakmış bu haberi alınca daha önce sevkut hanımın açıklamaları ile yaptığım minik yelek aklıma geldi. dün başladım bugün görücüye çıktı adınıda hiç yoktan bebek yeleği koydum. kısmetli bebek sanırım... daha önce ördüğüm yelek burada sevkut hanımın açıklamaları ise burada

3 yorum:

seherinörgüleri dedi ki...

Cok güzel beyildim ,ellerinize saglik,elimdeki bitsin bende düsünüyorum bu örnekten örmeye .sevgiler

Igne oyam dedi ki...

ellerinw sağlık zeynep hocam cok güzel olmuş bu arada bana hiç uğramıyorsun canım merak ettim forumdada göremiyorum

fotolabida maria dedi ki...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!