Pages

18 Mar 2012

çörek otlu tuzlu kurabiye


günaydın!
herkese güzel bir pazar diliyorum canlarım. patiklerden sıkılmıştım ve bu ara elimden hiç iş çıkmaz oldu. bende şu yarımları toparlayana kadar bloğumu güncelleyecek ne bulabilirim diye arşivime bakıyordum ki ne göreyim ben güzelim kurabiyeyi sizinle paylaşmayı unutmuşum. sevgili tatesal'ın bloğunda görüp 15 tatilde denemiştim çok lezzetli oluyor. kesinlikle tavsiye ederim.
arkadaşımın tarifi burada
herkese mutlu ve keyifli bir pazar diliyorum canlarım.

4 yorum:

Samyeli Design dedi ki...

Eline sağlık Hocam, nefis görünüyor..

yurdagül dedi ki...

günaydınn bacım mutlu pazarla diliyorum kurabiylerin ımmmm nefis duruyo bacım ellerine sağlık yiyen herkese afiyet şifa olsun.

sevgilerimi selamlarımı bırakdım:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

afiyetler olsun canım.

AKTİF LİNK:
ÖNCE BAĞLANTI YAPACAĞIN KELİMEYİ mause İLE SAĞ TIKLAYARAK TARAT
sonra
konu açarken yükleme yapmak için tıkladığın O MAVİ KARENİN Sol tarfında Bağla yazıyır onu tıkla küçük bir pencere açılacak
(orada Web adresi diyor tam karşısındaki şerite) bağlantı kuracağın kişinin adresini kopyala yapıştır ve tamam a bas işte bu kadar.
__________

canım sana bir link bırakıyorum çok sevdiğim bir kızımın blogu,bloggerda yapmayı düşündüğün bir çok şeyi bulacaksın orada ben çok faydalanıyorum.
http://www.stildirektoru.com/search/label/blogger%20bilgileri

sevgiler canım

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim kızlar haticecim çok saol deneyeceğim en kısa zamanda akşama yazıyı tekrar düzenlerim birazdan çıkacağım günüm var unutmazsam