Pages

23 Kas 2011

dikişsiz bebek süveteri

güneydın canlarım
bugün dersim geç başlıyor o nedenle nette biraz vakit geçirmek ve hafta sonu ördüğüm süveteri paylaşmak istedim sizlerle. aslında tığ işi şal örüyorum ama hafta sonu şalın ipi bitince bende komşumda gördüğüm bu kolay ve kullanışlı süveteri yaptım hafta sonunda. çabucak bitiyor.bu ölçüler bayağ küçük olduğu için 1 yumak ip bile giitmedi.

buda süveterin açık hali daha düğmelerini almadım ama daha fazla bekletmeye sabredemedim hemen paylaştım
herkese güzel bir gün diliyorum canlarım allaha emanet olun

3 yorum:

suzan hobi dedi ki...

zeynep hocam ellerine sağlık harika bir süveter olmuş, bende kızıma hamileyken bu modelden iki tane süveter örmüştüm çok patik ve kolay gerçekten sevgilerimle

Marifetane hobi dedi ki...

Ellerinize sağlık zeynep hanım şeker gibi bir süveter olmuş rengi harika güle güle sağlıkla giyilsin..

takipciniz dedi ki...

açıklamasıı yazarmısınız ilmek sayısıı teşekkürler