Pages

28 Eki 2011

emekbahçemizin lif etkinliği


günaydın arkadaşlar!!
bugün benim boş günüm dersim yok her zaman ki gibi erkenden kalktım ( ne yaparsınız yılların alışkanlığı tatil boş gün dinlemiyor) kahvaltı ettim sabahları evde olduğum vakitler yapmayı  en sevdiğim şeyi yaptım. sabah haberlerini seyrettim. kitap okudum. derken sıra elişine geldi. günün telaşı, deprem travması derken sizinle paylaşmayı unuttuğum liflerimi hatırladım. bu lifleri sanırım 10 gün önceydi emekbahçemiz de mevlüdenin yardımları ile yaptık. mevlüdeciğim emeklerine sağlık iyi kalpli arkadaşım. 


4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım

Hümeyra dedi ki...

canım ellerine sağlık çok çok güzel olmuş arkadaşınında yüreğine sağlık

yurdagül dedi ki...

ellerine sağlık canımcım hepside çokk cici olmuşlar sahipleri sağlıcakla kullansın

suzan hobi dedi ki...

ellerine sağlık hocam harika olmuş liflerin güle güle kullanılsın inş