Pages

12 May 2023

Bahar Şenliği


Selamlar
İnsanın hayatında iyi ki dediği şeyler vardır. Benim hayatımdaki iyi ki dediğim şeylerden biri de Kilim Sosyal Bilimler Lisesi. Tayin sürecimden bahsetmiştim, geçen yıl yazdığım yazılarımda. İlk yılımızı bitiriyoruz birlikte dolu dolu, çok keyifli zamanlar geçirdik, okulum ve ben :))


Okulda, sevgili partnerim Esra Hoca'mla beraber, Kütüphanecilik Kulübünün faaliyetlerini yönetiyoruz. Okuma gruplarıyla beraber hazırladığımız kitap sunumlarından ara ara bahsediyorum. 2. yazılılar öncesi havamız değişsin istedik ve içinde okuma faaliyeti de olan bir şenlik düzenledik.


Konferans Salonumuz küçük olduğu için faaliyetlere bütün okul hep beraber katılamıyoruz malesef. Sınıfları dönüşümlü olarak indirebiliyoruz, herhangi bir faaliyet sırasında.
Bu defa böyle olmasın dedik. Okulumuzun kocaman ve mis gibi yeşil alanı olan bir bahçesi var. 


Bütün okul piknik malzemelerimiz ve kitaplarımızla beraber bahçeye indik. Bahçede öbek öbek oturup, açık havada okuma etkinliği yaptık. :)) Ardından her sınıf kendi içinde piknik organizasyonunu yapmıştı. Zihnimizle beraber midemizi de şenlendirdik. :)
Piknikten sonra, yine kulüp öğrencilerimizin ve öğretmen arkadaşlarımızın desteği ile 70 küsür hediyelik eşya toplayıp, çekiliş yaptık. Son derece heyecanlı bir gündü. :))


Bahçenin müdavimi Sarman olmadan olmazdı elbette. :)) Yalnız neler oluyor burada şaşkınlığını yüzünde herkes gördü değil mi :)) 


Fatma Barbarosoğlu, kitaplarını büyük bir beğeniyle okuduğum iyi bir yazar. Tevafük kelimesinin tam karşılığı olarak, hoş bir şekilde denk geldik. Sosyal medyada köşe yazısının linkini paylaşmıştı. Okuduktan sonra anın heyecanı ile DM'den mesaj yazınca, kendisi bana döndü. Birbirimize telefon numaralarımızı verdik. Yazıları gibi sohbeti de çok ufuk açıcı. Sağ olsun beni kırmadı v e bize zaman ayırdı.  Zoom bizi kesene kadar çok keyifli ve bereketli bir sohbet oldu. 

Madem burası benim digital günlüğüm o zaman şöyle bitirebilirim. 
Sevgili günlük, çok güzel, çok heyecanlı, çok hızlı ve çok yorgun bir perşembeydi. Mutlu günler kategorisine ayrıldı. 
Kendime not; güneş artık daha etkili güneş kremini sürmeyi unutma. Yoksa domates gibi kızarıyorsun :)) 
Selametle....

4 yorum:

ruşyena dedi ki...

Fotoğraflara bakınca ben de mutlu oldum... Biz öğretmenler ne çok kalbe dokunup ne çok geleceği şekillendiriyoruz. Yer ve mekan değişikliği, okuma etkinliği arasına pikniği de eklemek, relax bir atmosfer yaratmak hep bu şekillendirmedeki incelikli yollar... Ne iyi yapmışsınız...
Barbarosoğlu da yanıtsız bırakmamak ve öğrencilerle birlikte olmakla ne iyi yapmış. En çok da bunlara mutlu oldum. :)

pelinpembesi dedi ki...

Keşke bizde dinleseydik bu söyleşiyi, ne güzel bir kazanım olmuş gençlerimize. Çok mutlu oldum sizin adınıza..

deeptone dedi ki...

oh ne güzeeel :)

Neslihan Duysak dedi ki...

Ne güzel ortam 😍