Pages

10 Ağu 2022

Üretkenlik Ruhumuzda Var 😄


Selamlar 
Katıldığım bir seminerde, tatilin kelime anlamı, bir insanı işe yaramaz hale getirmektir demişti hoca :) 
O yüzden tatil yapmıyoruz, dinleniyoruz dedi.

 Eskiler, bir işten yorulunca diğer işe geçerek dinlenirmiş. Bizde tatil yapmayalım, dinlenelim dedik. :) 

Bu çantayı ördüğümde henüz okul açıktı. Çanakkale gezisi öncesinde ördüm. Tasarım çantalardan biri. Orijinal adını hatırlayamadım ama Türkçe kuş kanadı anlamına gelen bir adı vardı. Kocaman kullanışlı bir çanta oldu. 
 


Lif ipi diye tabir ettiğimiz iplerden bir dolu varmış evde. Malzeme dolabını düzenlerken gündemime aldım. İlk işim bu bandana. 


Bu çantaları siz de görmüşsünüzdür. 4 motiften oluşan dünyanın en kolay, en hızlı örülen çantası. Ayrıca çok da işlevsel. 😄


Bu kadar kolay olunca bir tane ile yetinemedim tabiki 😁


Lif ipi rezervini eritme çalışmalarının sonucu olan yastığım 😍


Son günlerin acı kaybı Rasim Özdenören 😔 Söylediklerini hatırlamanın tam zamanıydı  


İlk defa okudum. Bakış açısı, yazı dili, olanı biteni yorumlama şekli..... ? 
Çok çok beğendim. 


Yozgat dolaylarından gelen  güzellik. Tarık Tufan, okumayı en sevdiğim yazar. Evde bir dolu kitabı varken, "bu ara Tarık Tufan okumak istiyorum"  deyince, Hasibe can paket yapıp göndermiş. Tabiki hepsinden önce bunu okumalıydım 💖


Lif iplerinden küçük parçalar örerek kurtulamayacağımı anlayınca ben.... 😁😁😁


Yaz geliyorken Zara markası tığ işi çantaları piyasaya sürer. Üstüne rekabeti kızıştıracak fiyatlar koyar. Eli tığ tutan hanımlar bu resti görüp, karşı hamleyi hazırlar. 😁
Bu gördüğünüz çanta Zara'da en son 430 liraydı. Benim için, zemin rengine kullandığım 3 yumak ihraç fazlası doğal pamuk ip, tanesi 8 lira. 😄😄 
Üstündeki renkler evde olanlar, ayrıca hobisever dayanışması 💖


Ben kendime tığ işi çantalar örüp takınca, teyzem de istedi. Bu da pamuk teyzeme ördüğüm çanta. Sevgili Derya, bu çantadan hala  kendime yapamadım 😁


Adını hiç yoktan Frida çanta koydum. Çünkü hiç yoktan nette karşıma çıktı ve evde motifler hazır olunca iki saatte bitti 😁



Bizde durumlar, sıcaktan bayılma halleri. 😄


Bazen de meraklı ve öğrenme aşkıyla dolu geçiyor.
Tatil öncesi son birikmiş anıları yazdım. Şimdi yenilerini biriktirmeye gidiyorum  görüşürüz.🤩😍

3 yorum:

deeptone dedi ki...

tatliş yazmışsın, komikli. özdenören in kitabını alayım ben de :)

Derya dedi ki...

Çantalara bayıldım ellerine sağlık süpersin doğrusu, üç motifliyi sanırım deneyeceğim hemen :) zara olan da güzel o nasıl yapılıyor merak ettim, o çantadan hala bende de yok okuyunca güldüm, sıcaktan bayılanlar haklılar feci sıcak var yalnız o nasıl güzel bir pozdur pamuk hanım ya :)

pelinpembesi dedi ki...

oh oh maşallah neler neler örmüşsün yine!
ellerinize sağlık.. Fatma Barbarosoğlu'yu
ilk kez mi okudun? Neredeyse tüm kitaplarını okudum ve çok sevdim. hatta gazete yazılarını da takip ediyorum.