Pages

5 Ağu 2022

Doğum Günüsü Kutlaması


Selamlar 
20 Temmuz doğum günüm benim. 50 yaşına son 1 kaldı :))) 
Benim kutlama yaptığım tek gün. Yok o günü yok bu günü diye yapılan kutlamalar, (buna öğretmenler günü ve annler günü de dahil) beni pek enterese etmez. En kişisel ve kutladığım tek özel gün. Öyle olduğu için sanırım bitmiyor kutlamalar :))
 

Her sene en az iki pasta üflüyorum :)) Ailem dostlarım sağ olsunlar günümü özelleştirmek için ellerinden geleni yapar. 


Aslında bu foto ikinci kutlamadan ama bu kadar pastaya bir üfleyen lazımdı :))) 


İlk kutlama ailemle. eşim ve kızım, açık havada kutlama planlamış. Yeni kamp malzemelerini de test etme şansımız oldu bu şekilde. Ayağımdaki sandalet doğum günü hediyem :)) 


İkinci kutlama, arkadaş ortamında. Hep bahsederim ben motif grubundan. Yakınlığın fiziksel bir konu olmadığının ispatı gibiyiz maşallah. 
Hatunlar vatzapta örgütlenip, ekibin Kayseri ayağı ile birlikte organizasyon yapmışlar. :))
Kayseri'de kale içi restore edildi. Güzel de bir müze açıldı. Etrafında şık işletmeler var. Orada bir mekan ayarlanmış. 


Hediyelerim çok ince düşüncenin ürünüydü. Duygusallaştım o nedenle. Gruptan Hatice filografi yapıyor. Grup bana hediye işini ona paslamış. Birlikte Mavi Lale'ye mavi lale konseptli bir doğum günü hediyesi tasarlanmış. 
Herhangi bir dükkana gidip, beğendikleri bir şeyi almamışlar. Düşünüp, tasarlayıp üstüne üstlük içlerinden birinin el emeği olan tabloyu hediye ettiler.
 Evimin boya sonrası fotolarında oturma odamda, henüz ne yapacağımı bilmiyorum dediğim çıta çalışması için düşünülmüş. 
Bu kadar ince düşünce ancak benim grubumda olur :))) 


Ekibin Kayseri ayağı, Azize ve Sevgi. Bu mavi lale onların güzel kalbi. Broşun hikayesi en az tablo kadar ince bir düşüncenin ürünü. 
Bu iğne oyası aksesuarları, benim okuldan arkadaşım, Ülkü Hoca yapıyor. Ben bir kaç kere ortak hediye aldığımız da ya da onlardan birine hediye alacağım zaman Ülkü Hocaya sipariş verirdim. Azize ve Sevgi, Ülkü Hoca ile irtibata geçmişler. Bu arada kızlar Ülkü Hoca ile tanışmış değiller. Bana hediye işini organize etmek için irtibata geçmişler. Ve birbirlerini çok sevmişler. Yani bana hediye işi iki tarafa da "dünyada iyi insanlar var" mesajı vermiş. Bu arada, bu onların ifadesi... Bu durum beni hediyeden bile daha çok memnun etti. :)


Şu an çok ilginç bir şeyi keşfediyorum. İlk defa başıma geliyor. Evde misafirim vardı. ilk defa postu baştan sonra okumadan bloğu kapattım, işlem tamam diye. Ve nasıl olduysa yazının yarısı yok. Hayret verici bir şey. 
Sabah şoku atlattığıma göre yazalım devamını. Nasip akşam ki cümleler değilmiş demek ki. 
Tablonun orijinal yeri burası değil. Ama oturma odasında ki yerinde çivi yok. Matkaplı arkadaş tatilde. dönüşte halledeceğiz inşallah. Perşembenin gelişi çarşambadan belli olur. çok yakıştı evime. Ellerine sağlık Hatice'nin. gönlüne sağlık kızlarımın. 💝



Bu sene doğum günü değil, doğum haftası oldu maşallah. Eskişehir'den Gonca, bu ara kendinden kaynaklanmayan fakat uğraşmak zorunda olduğu saçma sapan bir şeyle mücadele ediyor. O yoğunluğunun arasında beni atlamadan bu paketi hazırlamış ya.... Hepsi çok kıymetli. eline sağlık kesene bereket cankuşum.


Ben artık bitti. hayat rutine dönsün dediğim bir akşam, iş güç bitmiş, yemekler yenmiş, ortalık toplanmış, ayağımı uzatıp yeğenime crop örüyordum ki o da ne Sevgi ve Azize ellerinde bir paket kapıdalar. 
Motifçi kızlar bu defteri şehir şehir dolaştırıp, kendi el yazıları ile bana doğum günü mesajlarını iletmişler. 
Aldığım en en en en güzel hediye bu oldu. Yazılanları bazen gülerek bazen ağlayarak okudum. 
Ne zaman enerjim düşse hayat beni yorsa açıp okuyacağım ve moral motivasyon kazanacağım doping gibi bir hediye oldu. 


Mavi Lale'nin hikayesini anlatmıştım bir ara. işte bu isme kaynak olan kitap. Paketten o da çıktı hem de Sevgi'nin el emeği mavi lale kitap ayracı ile. Gruptan herkes almış kitabı. Hep birlikte yeniden okuyacağız. 😍


Resimdeki küçük hanım Tomris. Grubun Yozgat ayağından Hasibe'nin yeğeni. O da bana hatıra bırakmak istemiş. Halası yetişmese epey uzun bir mektup yazacakmış bana ama bununla yetineceğiz artık :))) 


Minnoş defterimin içindeki onlarca hatıradan sadece biri. Hepsini paylaşmam imkansız :)
 Bu sene doğum günümde, halden hale, duygudan duyguya koştum resmen.  50 yaşına bu kadar yaklaşmışken bana yeni yetme genç bir kız heyecanı ve coşkusu yaşattılar.
 İyi ki ailem , iyi ki arkadaşlarım dedim yeniden. 💓 

Okuduğum kitaplar, ördüğüm örgülerden oluşan bir post daha paylaştık mı, birikmiş anılar serisi bitiyor :)) 
Selametle 

6 yorum:

sessizkaldım dedi ki...

Hediyelerin çok güzel hepsi de 🤗 ailenle sağlıklı mutlu huzurlu daha nice güzel yıllara inşallah doğum günün kutlu olsun 🤗💙

Gonca dedi ki...

Bir solukta okudum ne güzel oldu bu sene doğum günlerimiz değil mi ? Tekrar musmutlu yaşlar diliyorum

Yüreğimin İklimi dedi ki...

nice senelere

deeptone dedi ki...

oyyy her şey çok tatlıııı maşallah sanaaa :)

ruşyena dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte sağlıklı, mutlu nice yaşlar Zeynepcim. Hediyelerin özenle düşünülmüş, verenlerin kalbi demek ki ne güzel.

Derya dedi ki...

Yeni yaşın kutlu olsun Zeynepcim, dostlar arkadaşlar ailenle çok güzel kutlmamışsın hediyeler de ayrı güzel, sağlıklı mutlu ve sevdiklerinle nice güzel yaşların olsun..