Pages

4 Kas 2019

işler güçler :))


selamlar 
sizinde yarım işleriniz var mı. ben sanırım ayran gönüllüyüm. sürekli aynı işi yapmak bana acayip sıkıcı geliyor. mutlaka gün içinde bir kaç farklı örgüm olmalı. üç sıra birinden beş sıra birinden yapmalıyım.yoksa çok renksiz ve sıkıcı olabilir hayat :)




sevgili motif grubumun bu seneki organizasyonu bu motifti. geçenlerde Gönül'ün paketi bana ulaşınca motif eksiğim kalmadı.. tek eksik birleştirme idi. hatta size ön izleme bile hazırlamıştım. bir gayret birleştirdim. aslında bu etkinlikte niyetim yastık yapmaktı. ama motifler bir araya gelince öyle sevimli bir kombin oldu ki battaniyenin doğru karar olduğuna karar verdim.





geçen hafta, mesaim bana 5 günlük bir ara verdi. cumhuriyet bayramında cumhuriyetin temellerinin atıldığı şehre gitmek kısmet oldu. epeydir örüp bitirdiğim ama hava muhalefeti yüzünden giyemediğim hırkayı da test etmek mümkün oldu :)))


aslında amigurumi örmeyi bırakalı epey oldu. sevgili Yaseminkale, uzun kulak tavşan etkinliğini başlatınca, bende ilk defa denemiştim. çok zevkli bir uğraş ama ben uzun süredir hiç ilgilenmedim bu işle. kızımın kaldığı yüksek öğrenim yurdunda öğrenciler haftada bir gün seçtikleri bir atölye çalışmasına katılmak zorunda. bu sene benim hatun kişi amigurumi seçmiş. hem sevindim hem şaşırdım. ilk olarak bir tavşan örüyorlar. ayaklardan başladılar. kızım bacakları bitirdi erkenden. atölye çalışmasınında günü gelmemişti. anne sorumluluk hissetti :)) aldı eline ipi tığı hiç yoktan tavşan örmeye başladı.  bu annelik çok tehlikeli bir şey esasında. çünkü evlat sevgisinin anneye yaptıramayacağı şey yok.


bu arada sadece kendi hırkamı örüp bitirmedim, küçük hanımın hırkası da bitti.  henüz nurgül hanımın üstünde bende görmedim. ama meraktayım. halası bize resim gönderir yakında :)) yazılı sezonunu resmen açmış bulunuyorum. ondan mıdır. yoksa bu ara misafirdi, gezmeydi derken, neredeyse hiç okuyamadım. hala çalıkuşu ve kalp kitaplarını dönüşümlü devam ediyorum.

kasım ekimden daha güzel geçsin. yeni hafta huzur getirsin hepimize. selametle....

4 yorum:

burcu dedi ki...

okurken insanlar neler üretiyor, sen ipliği iğneye geçiremiyorsun burcu dedim kendime. :/

Derya dedi ki...

Battaniye çok hoş, boyut katılmış bir modelmiş, ellerinize sağlık emeği geçen herkesin, sizin hırka da küçük hanım hırkası da şahane, ikinizde güle güle giyin, iyi haftalar :)

mavilale dedi ki...

burcu hiçbir şey için geç değil. başla hemen derim. çünkü inanılmaz enerjı yükleyen işler bunlar

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim deryacım. motif seçimlerimiz istişare yolu ile oluyor. grup bir şahane.