Pages

28 Mar 2013

geciken etkinlikler.....

 hayırlı akşamalar hanımlar bu ara öğrencilerimin yerine ders çalışıyorum o nedenle örgülerimden uzak kalıyorum malesef  9 ve 10. sınıflar inanılmaz yavaş çıktı. yazdırsam yetişemiyorlar. yazdırmasam anlattıklarım afaki kalıyor öğrencilerin elinde hiç bir kaynak olmuyor. malesef nerde hoca anlatırken not tutacak öğrenci bende özet çıkarıp fotokopiyle çoğaltıyorum oda tüm zamanımı alıyor.
ama yinede bir şeyler yapmaya çalışıyorum bu patikler emekbahçemizde etkinlik olarak yapıldı. ben her etkinliğin geç kalanı biraz arkadan da olsa yapabildim çok şükür. hatırlarsınız bu patik net ortamında ilk yurdagül tarafından açıklanmıştı. arkadaşıma yeniden teşekkür ediyorum ellerine emeğine sağlık yurdagülcüm bize çok kullanışlaı bir patik açıklaması kazandırdın.

bu bandana ise örgü cafe de yapılan mart ayı yarışmasında yapıldı. birinciliği 1 dakika ile kaybettim malesef
kızlar ben yarın sivasa yola çıkacağım eltime hazırladığım bohçayı götüreceğim. annemi ziyaret edeceğim. kendinize iyi bakın hanımlar allaha emanet olun

Hiç yorum yok: