Pages

31 Mar 2013

bebelere bere:)

 iyi akşamlar canlarım
mart ayında örgü cafe etkinliklerinden biri de bu sevimli bebek beresiydi sevgili arkadaşın zeynep canan açıkladı bizim için. zeynepcim sağosun benim için sadece açıklamakla kalmadı. biz zeyneple aynı şehirdeyiz çarşamba iş çıkışı ona gitmiştim canım arkadaşım beni çok güzel ağırladı. ben nup yapma özürlüyüm benim yerime nupları ördü ve sarı ve pembe rengi kendi ipleri arasından ayarladı. canım ya her şey için çok teşekkür ederim zeynepcim. bu arada diğer arkadaşların ördüğü bereleri de görmek isterseniz buyurun örgü cafeye
herkese keyifli ve güzel bir hafta diliyorum canlar. allaha emanet olun

1 yorum:

myhuonglequyen dedi ki...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.