Pages

23 May 2011

tığ işi etol

merhaba arkadaşlar yeni bir şalla karşınızdayım emek bahçemizde birlikte ördüğümüz tığ işi etolü akraba desteğiyle de olsa da bitirmiş bulunuyorum
bu haftadan itibaren yoğun bir iki haftalık dönem beni bekliyor okulda bu çarşamba rehber öğretmeni olduğum kulübün kutlaması var
ben etik kulübüne rehberlik yapıyorum ve 25 mayıs etik günü olarak kutlanıyor. öğrencilerimi 2 gruba ayırdım. münazara yapacağız. konumuz insanlar neden ahlaklı davranır mutlu olmak için mi yoksa ödev duygusuyla mı ahlaklı davranıyoruz konumuz bu çocuklar tamamen özgür çok merak ediyorum ne hazırladıklarını yarışma havasında geçeceği için ben dinleyip etki etmek istemedim çok merak ediyorum nasıl hazırlandıklarını heyecanla bekliyorum
bu ara sizce neden ahlaklı davranıyoruz sizin seçiminizi de çok merak ettim dostlar

5 yorum:

Nilguntoys dedi ki...

canım çok güzel olmuş

Marifetane hobi dedi ki...

çünkü elhamdülillah müslümanız ve insan olmanın gereği olarak ahlaklı olmak şart canım..müslümanım diyene ahlaksızlık kavramı asla yakışmaz bence..
Canım etol şalın modeline bayıldım ne kadar ip kullandığını ve nasıl bir ip olduğunu öğrenebilirmiyim..görüşmek üzere sevgiler selamlar sana..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım örneği çok şık.

(canım şu kelime doğrulamayı kaldır bir ara nasıl yapılacağı benim konuların alştında link var .sevgiler sağlıkla kullan

mavilale dedi ki...

nilgüncüm çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim

marifetane ipim alize angora simli 3 yumağa yakın gidiyor canım münazaranın sonucunu çok merak ediyorum büyük gün yarın sen ödev duygusunu savunuyorsun sanırım
haticecim çok teşekkür ederim canım kelime doğrulamayı kaldırmayı deneyeceğim canım ilk fırsatta

Hamarat Ablam dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.Güle güle kullanman dileğiyle.