Pages

7 May 2011

lahana lif



emekbahçemizin etkinliği devam ediyor arkadaşlar mevlüde hocamızın desteğiyle lif örmeye devam ediyoruz. bu haftaki lifi sevgili filiz arkadaşımız bizimle paylaştı ve mevlüde kardeşimizde açıklamasını yaptı.
yalnız benim lif biraz değişti. malum bu liflerin arkasında trabzanlı bir bölüm kalıyor o görüntüyü engellemek için iki çiçeği yeşil iple birleştirdim lifin arkasında da çiçek görüntüsü oldu ve lifin arkasına 2 sıra fıstık yaptım bakalım beğenilecek mi
yukardaki resim lifin önden görünümü alttaki resimse lifin arkadan görünümü beğenilerinize sunulur


9 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

süper olmuş canım.bayıldım.sevgiler.

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim sevdacım

yurdagül dedi ki...

ellerine sağkık zeynep hocam lifin çkk güzel olmuş hayırlı çeyizler olsun sahibi gülerek kullansın

Hümeyra dedi ki...

zeynepcim harika olmuş bunun lif olduğuna eminmisin

mavilale dedi ki...

canım benim güldürdün beni o bir lif hemde puf puf bir lif dokunması çok güzel

gülcan dedi ki...

harika görünüyor. Bu modeli ben zten çok beğeniyorum ellerine sağlık arkadaşım bende beklerim

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim gülcan beğenmene sevindim canım

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık zeynepcim lifin çok hoş olmuşş
canan(berra)

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim berra beğenmene sevindim ayrıca hoşgeldin bloğuma yine beklerim