Pages

26 Kas 2010

iki dirhem bir çekirdek

iyi akşamlar arkadaşlar!
bu ara İskender PALA ya takmış durumdayım üst üste üç kitabını okudum. hepside büyük bir keyifle tamamlandı.
bu kitapta ilginç bir çalışma yapılmış. deyimlerin kaynakları, hikayeleri araştırılmış. hem kel hem fodul, abası yanık, iki dirhem bir çekirdek gibi daha pek çok deyimin çıkış hikayeleri anlatılmış inanılmaz eğlenceli bir kitap tavsiye olunur.
şimdi elimde uçurtma avcısının yazarından bin muhteşem güneş isimli romanı okuyorum. henüz dün başladım ama 190. sayfadayım. bugün okul olmasaydı sanırım bitirirdim. çünkü elinizden bırakamıyorsunuz. onuda bitince sizinle paylaşacağım. herkese iyi akşamlar

1 yorum:

Arzu'nun hobileri dedi ki...

merhaba arkadaşım.çok teşekkür ederim.şapkanın yapılışını sayfamda açıklamaya çalıştım.ordan bakabilirsin.sevgiler.hoşçakal...