Pages

20 Kas 2010

üçgen atkımız bitti!

günaydın arkadaşlar!

bayramdan önce sevgili sevkut hanımın bloğunda görüp beğendiğim atkı eldiven takımından bende kızıma yaptım. bizim kızın kabanı parlement mavisi olduğundan bu rengi tercih ettik. beğenilerinize sunulur. özellikle sevkut hanımın fikrini merak ediyorum. yapım aşamaları sevkut hanımın bloğunda anlatılmış. link verme özürlü olduğum için kendisinden özür diliyorum. benim atkıdaki tek fark artırmadaki ilmeklerin ajur olması. ilmek çoğalınca, artırma yerlerini takip etmekte zorlandığım için böyle tercih ettim .onun dışında herşey sevkut hanımın anlattığı gibi.


herkese iyi bir hafta sonu diliyorum

7 yorum:

ArZuCo dedi ki...

cok şık olmuş burda görünce benimde öresim geldi bu arada link eklemek cok basit Şevkutun blogunu herkes biliyor ama başka zaman için lazım olursa tarif edebilirim istersen :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım bende eldivenden düşünüyorum sevgili sevkutta görünce çok beğendim

maria dedi ki...

MULTUMESC
PREMIU
DRAGOSTEA
FERICIREA
DIN ROMANIA
TE IMBRATISEZ CU MULT DRAG

MARI

(POTI SA TRADUCI???)

maria dedi ki...

FELICITARI
ZIUA PROFESORULUI!!
MARI

ArZuCo dedi ki...

merhaba; foruma ulaşamıyorum derken adınızı ve şifrenizimi kabul etmiyor yoksa adresimi bulamıyorsunuz? Gerçi benim blogta sağda örgü cafeye tıklayınca girersiniz ama ben yinede link veriyim
http://orgucafe.net/

kullancı adı: mavilale arada boşluk vs. yok. olmazsa şifreyi unuttumu tıklayın tekrar şifre gönderelim

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Eldivene bayıldım. Elllerinize sağlık...

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşım sizin oyuncaklarından her biri diğerinden daha sevimli