Pages

24 Eki 2010

dört güzeller

iyi akşamlar arkadaşlar;
uzun süredir okuduğum kitapları sizinle paylaşmadığımı farkedince, daha bir kaç dakika önce bitirdiğim kitabımı sizinle paylaşmaya karar verdim. iskender pala benim her halükarda tercih edeceğim bir yazar pek çok kitabını okudum. dört güzeller de diğer kitapları gibi tadı damağımda kalan bir lezzetle bitti. kitapta dört element ( toprak,hava. su ve ateş) üzerine yazdığı denemeler var. hepside birbirinden zevkli denemeler.
özellikle denemeleri enfes şiirlerle donattığını söylememe bile gerek yok. hala iskender pala okumadıysanız şiddetle tavsiye olunur. ben yarın son kitabı olan şah ve sultana başlayacağım. yavuz sultan selim ve şah ismail in anlatıldığı bir kitap bitince onuda sizinle paylaşırım. herkese iyi akşamlar ve iyi bir hafta diliyorum.

Hiç yorum yok: