Pages

10 Eki 2010

artan ipler kazak oldu.

herkese günaydın;
bu sabah size yürek çarpıntıları ile ördüğüm bu kazakla günaydın demek istedim. şimdi ne var bu kazakta bu kadar heyecanlanacak diyeceksiniz. yünlerimi koyduğum dolabı düzenlerken aynı tonda ve kalınlıkta siyah ipler buldum. bunlardan şühedaya bir kazak çıkar düşüncesiyle başladım. model klasik herkesin yaptığı iki kes bir dola şeklinde yapılan bir model. daha arkasını örmeye yeni başlamıştım ip sinyal vermeye başladı. yetti mi yetecek mi diye bir heyecanla yaptım. çünkü ipin markası falan belli değil. nerden aldığımı bile hatırlamıyorum. sivastan mı tatvandan mı kayseriden mi hiç bilmiyorum. yetmese söküp başka bir şey yapmak zorunda kalacaktım. neyse ki şükür yetti. ben gerçi kollarını daha uzun hayal etmiştim en azından dirseğe kadar gelsin istiyordum. ama buna şükür dimi.
herkese keyifli bir pazar diliyorum. iyi günler.

3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık gençler çok seviyor bu modeli pek çok şekilde giyiliyor çünki fıstıkta sağlıkla giysin sevgiler

Birileri anlatsın dedi ki...

Şimdi kısa kollu kazaklar moda zaten :)) emeklerine sağlık. Bende yetmeyen ipe sinir oluyorum o kadar emek ver tam örgü bitecek ip bitiyor :(

Adsız dedi ki...

çok güzel omuş ellerine sağlık gülümede ne giyse yakısıyo canım