Pages

6 Şub 2023

Büyük Felaketten Online


 


Selamlar
Büyük felaketin köşesinden online bildiriyorum. Bugün gece 04.17'den itibaren hayat kabusa evrildi. 
Bizim evimiz 8. Katta gece korkunç bir sarsıntı ile uyandık. Hatırladığım şey bitmediği...
Subjektif zaman algısı diye bir şey var malum. Normalde kaç dakika sürdü bilmiyorum ama bana bitmeyecek gibi geldi.
Tamam geçti dediğimiz anda bu defa artçısı sarstı bizi. 
Vanilya Hanım'ı sepetine attığımız gibi indik aşağıya. Üç saat kadar dışarlarda kaldık. Hava sürekli yağıyordu.
Cesaret edip eve çıkmamız saat yediyi buldu.


Eve geçtik. Her şey bitti diye düşünüyorduk. Televizyonda yıkılan yerlere bakıp üzülüyorduk. Geçti bitti diye düşünürken öğle sularında geceyi aratan çok daha büyük bir sarsıntı hissettik. Apar topar indik aşağıya. 
 Saat 15.30 gibi çok hızlı bir şekilde eve geçip acil lazım olacak bir kaç malzeme topladık. Vanilya'nın kumunu indirdik ve o saatten beri dışardayız. 


Kar hiç durmadan yağıyor  artçı şokları dışarıda olduğumuz için fark etmiyoruz. Ama Vanilya Hanım sepetinde durmaktan sıkıldı. Arabanın içinde gezmesine izin verdik. 

Şu an saat 20.30. Yağış hala devam ediyor. 
Hava -1.  Eve çıkmaya korkuyoruz. Evin önündeki yolda arabayı park ettik, oturuyoruz. Hava çok soğuk. Az önce  benzin istasyonuna kahve almak için uğradık. Benzinin bittiği, dizel yakıtın da azaldığını söylediler. Çok şükür etrafımızda yıkılan bina yok. Ama eve çıkmaya kimse cesaret edemiyor. 
Kahramanmaraş'ta yaşayan bir arkadaşa ulaşamıyorum. Çok endişeliyim. Dua edelim hep beraber. Allah beterinden korusun.
Şimdilik selametle.

 

 

5 yorum:

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun gözlerim yaşlı burnum sızlıyor yazıları okudukça. Ölenlere rahmet diliyorum, geride kalanlara acil yardım ve şifa diliyorum..

duygu özkan dedi ki...

Çok zor bir durum, Allah yardımcınız olsun. Arkadaşınıza ulaşırsınız İnşallah.

dlkgzr dedi ki...

çok geçmiş olsun .

parıldayan çiçek dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Kelimeler anlamını yitiriyor.

Makbule Abalı dedi ki...

Büyük geçmiş olsun. Saatler, dakikalar geçmek bilmiyordur. Durumunuzu öyle iyi anlıyorum ki. Vanilya sizinle birlikte olmaktan nasıl da mutludur.
"Her gecenin elbet bir sabahı vardır." diyordu ünlü şair.
Aydınlık yarınlara.
Sevgiyle.