Pages

29 Ara 2021

Geliyor Gelmekte Olan

 


Selamlar
Frida blanket için, kimler örer bakalım diye sormuştum. Sevgili Özlem, sevgili Derya ve sevgili Ece ben varım dedi. Özlem'in ricası üzerine yeni yılın ilk gününde başlama kararı almıştık. Bugün okulda dersim yok. Çalıştım biraz. sizin için fotoğraflar çektim. Açıklamalar yazdım. Benim için heyecanlı olacak. Umarım başarabilirim. 

2021 için yaptığım planlama da son ayı bitirmemize çok az kaldı. O da başka bir heyecan. Cuma günü etkinliğin son yazısı ile karşınıza çıkmayı umuyorum. 


Motifin açıklamasını hazırlarken Vanilya Hanım'ın ne kadar yaramaz olabileceğini hesaba katmadığım için zor anlar yaşamış olabilirim. :)) 


Aşırı güneş alan bir evde oturmanın dezavantajlarını da yaşamış olabilirim. Son tahlilde yaptım bir şeyler. umarım açıklayıcı olabildim. 

"Ce" yapıp kaçmış gibi olacak ama devamı 1 Ocak'ta inşallah. 
Selametle 



1 yorum:

Yüreğimin İklimi dedi ki...

merhaba benim ipler ancak geldi bende sabırsızım..