Pages

31 Ağu 2014

tatil bitiyor mu ne !!!

merhaba hanımlar....
bu akşam itibariyle evime gelmiş bulunuyorum. tüm kardeşlerin bir arada olduğu güzel günlerdi. ama rutinimi de özlemedim değil. gezdim tozdum ama örgülerimi de ihmal etmedim :))
hobievimiz yaz demiyor kış demiyor ve etkinlikler son sürat devam ediyor dostlar. patikler kraliçesi müjgan hanımın hazırladığı açıklama ile ördük bu güzel patiği. kullanışlı ve şık oldu. emeklerine sağlık müjgancım.

 yine hobievimizin çalışkan üyelerinden necmiye hocamın hazırladığı tespihlik etkinliği yaz dönemi için harika bir model oldu. hemde fonksiyonel oldu. sağolsun haca umraya giden büyüklerimiz arkadaşlarımızın da katkılarıyla ciddi bir tespih stoğuna sahibim :)) ben bundan daha çooook örerim. necmiye hocam harikasın.
 hobievimizin yöneticilerinden zeynep arkadaşımızın açıklamalarıyla örülen maceralı bir etkinlik oldu. ben evdeki ipleri değerlendirmek için katıldığım bir etkinlikti kızıma öreyim dedim ip yetmedi. söktüm ve çok sevdiğim eskimeyen bir dostumun kızına ördüm. sevimli cadı azıcık huysuzdu üstünde resim çektirmedi. yoksa güzelliğin tarifini bir resimle yeniden yapabilirdim size
 müjgan, müjgan, müjgan bana daha önce hiç yapmadığım bir işi yaptırdın ve örgüden kolye yaptım. tam kardeşimin kalemi bir aksesuardı. ona hediye ettim açıklama için çoook teşekkürler müjgancım

 samyeli hocamın hazırladığı ayraç etkinlikleri bize bu sevimli kitap ayraçlarını hediye ediyor. teşekkür ederim hocam.
 yine müjgan ve yine patik hediye stoğumu eğey geliştirdim. çook iyi oldu.
canlar tatil sürecindeki örgülerim işte bunlar. yeni sezona eski sezondan kala etkinlik borçlarımı tamamlayarak girmek istiyorum. çooook işim var çooook
selametle........

6 yorum:

Mehtap dedi ki...

Kolay çok güzelmiş hepsine bayıldım :)
Bu arada blogunuzu çok sevdim banada beklerim :)
http://mylittlemascara.blogspot.com.tr/

Nilguntoys dedi ki...

of offf offff dolu dolu örgüler şahane örgüler bir yerlerini kaşı Zeynepcim maşallahın var ellerine sağlık canım

Marifetane hobi dedi ki...

Hayırlı huzurlu sağlıklı bir bayram geçirmen dileğiyle.herşey gönlünce olsun canım iyi bayramlar sevgiler

Unknown dedi ki...

çok güzel gerçekten kadın giyim,elbise, abiye,kıyafet,
tunik,tesettür giyim,bayan giyim,etek,
elbise,moda, eticaret sitesiGüzellik Merkezi,

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

COK GUZELLER ELINE SAGLIKK

Unknown dedi ki...

Blogunuzu yeni kesfettim banada beklerim www.Ayseninyaptiklari.blogspot.com