Pages

24 Ağu 2013

hızlıyım bugünlerde....

selam kızlar herkese keyifli bir hafta sonu dileyerek başlamak istiyorum. gezdik tozduk enerji topladık dedim ya o enerjiyle hızla hem ev işine hem elişine asıldım bakalım bu gaz ne kadar devam edecek :)
 bu lifi örgü cafede haziran etkinliği olarak açıklamıştı elifcim hatta birazda benim isteğimle açıklamıştı ama ben malesef bu sabaha kadar yoğunluktan unutuvermişim. bugün formda görünce hemen işlediğim kusuru kapatmak adına tığa ipe sarıldım ve bitirdim. örmesi keyifli kendi sevimli bir lifim oldu teşekkürler elifcim. elifin harika el işleri var gezmek isterseniz işte bloğu
bu da emekbahçemizde bu hafta ördüğümüz patik açıklama herzamanki gibi sedaya ait. seda bu ara tatilde o ilgilenemdiği için sayfanın düzeniyle ayselcim ilgileniyor. ikisinede çok teşekkür ederim. bir arkadaşa hediye paketi hazırlıyorum. patikler oradaki yerlerini aldılar. türkancım da iyi günlerde kullanır inşallah.
selametle....

1 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Ellerinize sağlık, özellikle patiği çok sevdim :)