Pages

12 Ara 2010

sonunda uzun kulak.......

merhaba arkadaşlar!
ve uzun uğraşlar sonucu benimde bir uzun kulağım oldu. benim uzun kulak biraz uzun bir yoldan geldi:) ama artık kusuruma bakmayın. bu ara uzun kulaktan daha fazla ilgilenmem gereken yazılılarım ve sevgili kayınvalideciğimin ziyaretleri sözkonusu idi:) ama önemli olan sonuç bende uzun kulaklı ebeveynler zincirine katıldım nihayet. ilk örgü oyuncak denemem bakalım devamı nasıl gelecek? bizim şirine şüheda abla tv ye değil bana bak der gibi tv sehbasına kurulmuş bile.....
daha yeni geldi aramıza malum. o nedenle çok meraklı acaba evden manzara nasıl diye hayretle bakıyor:)

uzun kulağımızın manzarası kayseriye yağan mevsimin ilk karı, çok profesyonel bir makinam yok o nedenle yağışı net çekemedim ama normalde ilerdeki pembe ve sarı binanın arasından erciyes görünüyor ama yağış manzaramazı kapatmış.


bu postu okuyan herkese iyi bir hafta ve bu soğukta ısınmanın problem olmadığı keyifli bir kış diliyorum:)



5 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok şirin olmuş...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

herşeyiyle çok şeker olmuş ellerine sağlık.mavilerçok yakışmış.

mavilale dedi ki...

eminecim çok saol teşekkür ederim

haticecim çok saol mavilaleye mavi elbiseli uzun kulak yakışır dimi

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Eline sağlık :) Gerçekten pek bir meraklı bakıyor etrafa. Elbisesi çok şirin.

mavilale dedi ki...

hayal arkadaşlarım çok teşekkür ederim beğenmene sevindim