Pages

9 Oca 2011

tunus işi patik

iyi akşamlar arkadaşlar!
yıl başından beri bloğumu günceleyemedim. çünkü okul dönem sonu olduğu için çok yoğun bu haftadan sonra daha da yoğunlaşacak. bana dua edin.
gelelim son ürüne, elişi dünyasında sevgili berra arkadaşımızın yardımlarıyla tunus işi patik yaptık. yıllar önce kızım küçükken tunus işi yelek örmüştüm ama düz desen falan yoktu üstünde bu örgü tekniğiyle patik olduğunu geçen kış görmüş çok beğenmiştim umarım sizde benim kadar beğenirsiniz. yapımı için elişi dünyası formuna bakabilirsiniz.
herkese iyi bir hafta diliyorum. iyi akşamlar.

11 yorum:

Hülya dedi ki...

Lalecim çok güzeller!

maria dedi ki...

FOARTE FRUMOS
UN MODEL FRUMOS

MARI

yurdagül dedi ki...

ellerine sağlık zeynepcim çkk güzel olmuş ben geç kaldım :(:( malesef yarın nasipse hemen başlıcam gördükce daha çkk hevesleniyorum.kambersiz düğün olurmu hiç :)..

canım işlerinde kolaylıklar diliyorum ALLAH yar ve yardımcın olsun bütün işlerinde muhaffak olman dileğiyle başarılar canım öretmenim.mutlu bi hafta diliyorum yarın senin maratonun başlıyo yine herşey gönlünce olsun gönlün sevgiyle mutlulukla dolsun.

Filiz dedi ki...

harika olmuş patik eline sağlık:)ben de bu hafta eokul işleriyle uğraşıcam:(neyse tatile az kaldı:))

mavilale dedi ki...

hülyacım beğenmene çok sevindim teşekkür ederim

mari canım benim keşke aynı dili konuşabilsek uğradığın için çok teşekkür ederim

yurdagülcüm bekliyoruz senin güzel patikleride canım iyi dileklerin için teşekkür ederim

filizcim yazılıyı erken yapsan çocuklar dersten kopuyor son haftalara kadar yazılıyı bekletmeye çalışıyorum sonrada bu yoğunluk allah seninde yardımcın olsun patiği beğendiğine sevindim canım

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım tunus işini çok seviyorum çok şıkdurmuş.

mavilale dedi ki...

çok teşekkür ederim hatice beğenmene sevindim

Adsız dedi ki...

emeklerinize saglik cok güzel bir patik olmus bende basladim arkadasim fakat topuk kismini bir türlü yapamadim delikler olusuyor yardimci olabilirmisiniz tesekkürler

mavilale dedi ki...

küçük küçük delikler benimkinde de var çok büyük delikler yoksa sorun değil

Adsız dedi ki...

berra

ellerine sağlık zeynepcim patiğin çok güzel olmuş iyi günlerde kullan

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim canım