Pages

21 Eki 2021

21.10. 2021

,
Selamlar 
Günün yazı konusu, beni mutlu eden şeyler.

Bugün nöbet günüm. Eve gelince, eşim çayı hazırlamış, Balkonda harika bir hava var. Çayımızı alıp, balkona çıktık. Bu yeterince mutluluk verici iken, bir de sürpriz vardı bana. Günlerdir evde ki net, beni çok zorluyordu. Her yerden çekmez falan ciddi sıkıntı oluyordu. Eşim o sorunu halletmiş. Bir sürü teknik terimle konuştu. Nöbet çıkışı olunca, hiç birini dikkatli dinlemedim 😁 Son tahlilde pragmatist olup, çözülmüş sorunuma odaklandım. 😍 Şu anda, dün internetin çekme ihtimali sıfır olan balkonda oturmuş, blog yazıyorum. Bu son derece mutluluk verici benim için :)

Koskoca bir buçuk yılı, evde kapalı kalınca, ekranlara ders anlatınca, maskeli bile olsa okula gitmenin mutluluğunu anlatamam. 

Salı günleri dersim geç başlıyor. Okul nöbetçisi, 12/A sınıfından, sevdiğim bir kızımız. Erken gitmiştim okula. Bir kahve yapayım kendime dedim. Oda mutfaktan su almaya gelmiş. Hocam ben yapayım dedi. Görseniz, nasıl tatlı, bıcırık bir kız. Hadi yap bakalım, dedim. Balkon kısmı var, okuldaki mutfağın. Çıktım balkona, taze elden, taze kahve içmenin tadını çıkardım. 
Kahve tek başına mutluluk sebebi iken, birde emek verdiğin bir gencin, o emeği görüp, hürmeten sana birde keyifle hizmet ettiğini görmek, o vefa duygusunu görmek, anlatılmaz yaşanır diyeyim. Bu ilk değil, öğrencilerimin içinden, mutlaka çıkar ara ara. Hiç aklında yokken, elimdeki poşete hamle yapan, çayımı kahvemi getiren. İşin güzel yanı, ben asla talep etmem. tarzım değil. Kişi, kişi, elinle gör işi,😄 diyerek büyütülmüş bir insanım. O nedenle pek isteyebilen biri sayılmam. Ama aklımda yokken, öğrencilerimden böyle vefa örnekleri beni mutlu ediyor. 

Yazılıları yapmışımdır. Kağıtları okurken, konuda dikkat çektiğim noktaları es geçmemiş fakat kendi cümlelerini kurmuş, öğrenci kağıtlarını görünce de çok mutlu oluyorum. 

Boş günlerimde, ya da hafta sonlarında yapacak bir işim yoksa, kahvemi alıp, bir parka eşimle kitap okumaya gitmişsek yine çok mutlu oluyorum. 

Hava güzelse, balkonumda vakit geçirmeyi seviyorum. Arkada bir türkü, elimde örgüm, miskinlik yapmaktan da mutlu oluyorum. 

Öğrencilerimle kitap grupları oluşturup, öğle aralarında onlarla sohbet etmekten mutluluk duyuyorum. Geçen hafta aklıma gelmişti, gruptaki kızlarımla fotoğraf çekinmek. yine unutmuşum. 😕

Elimdeki örgü bitince, karşıya koyup seyretmekten çok mutlu oluyorum. 

Ben kolay mutlu olan biriyim. Mutluluğun olay ya da durumlarla değil, kişiyle alakalı olduğunu düşünüyorum. 
Hep mutlu olalım inşallah. yarın görüşürüz, selametle
 

6 yorum:

deeptone dedi ki...

ne güzel o zamansa bol bol mutlu ooool :)

mavilale dedi ki...

Sevgili Deep, inşallah hep birlikte mutlu olalım.

Yüreğimin İklimi dedi ki...

bence de mutluluk kişi ile alakalı mutlu olabilmeyi bilmeli insan...

pelinpembesi dedi ki...

Ne güzel gençler var, ben evimdekini bile böyle yetiştiremedim. nerde öyle kalkıp kahve yapacak.. zaten bilmiyor bile. aha dün bana yaptığı kabalıktan dolayı kavga ettik. çok üzülüyorum çok. sonra da böyle örnekler görünce içim sızlıyor. evde ki huzur hiç bir şeye değiştirilemez. Allah daim etsin..

Ecehan dedi ki...

Huzurunuz daim olsun efenim... O fotoğraf karesi zaten huzuru yeterince anlattı bana şahsen ve o altıgen örgünün ne olacağını çok merak etmedim diil ;)) Her gününüz bir öncesinden güzel geçsin çalışkan arkadaşım.

Derya dedi ki...

Katılıyorum mutlu olmak için birşeylere ihtiyaç yok, içten gelen birşey ve bakış açısıyla ilgili örgüne bakıp mutlu olmak gibi, en makbulü küçük şeylerle mutlu olabilenler bence, huzur ve mutlulukların daim olsun Zeynepcim :)