Pages

16 Eki 2020

Work Work Work.....


Selamlar, cumanız mübarek olsun. 

Mrs. Leslie'yi bilmeyenimiz yok sanki. Gayretle ve azimle bize adım attırmaya çalışıyor. Benim içimde de bir ses, dağıldığım zaman Leslie gibi "work work work" demeye başlıyor sanki. Niye böyle bilmiyorum, bilinçli bir tercih mi onu da bilmiyorum ama bu böyle oldu her zaman. Çalışmak, beni ayakta tutan bir şey. Yine öyle oldu. Mehmet'in cenazesinden dönünce, milyon tane iş başladım, kitaplara sardım. Allah'tan 12. sınıflarım var yani okulda başladı. Hatta stajyerlerim bile var. Rabbim yarattığı kulu, kendinden daha iyi tanıyor, neye ihtiyacı olduğunu biliyor, şükürler olsun. 


Tasarım battaniyelere ilgimi biliyorsunuz. Fakat Frida'nın çiçekleri gözümü hep korkuttu. Yapamam sandım. Motif grubumuzun sevgili patronu Nilgün, bizi gayrete getiren bir hamle yaptı. Bu sene motif etkinliğinde bu battaniyeyi öreceğiz. Ben kendimce bir iki deneme yapmıştım, bu haberin üstüne. Baktım motifler çok güzel, nerede kullanırım ben bunları diye düşünüyordum ki zihnimde ampül yandı. Evde bir dolu pamuk ip var, hepsi aynı renklerle olmak zorunda değil motiflerin, önden bir tane örmene ne engel dedim ve ortaya bu güzellik çıktı. Orjinal hali ve büyüklüğü bu. Hanımlar motifleri çok farklı şekillerde yerleştirip, ortaya çok çok güzel ürünler çıkarmış, nette gezince sizde görürsünüz ama ben bu diz battaniyesi büyüklüğünü sevdim. Etkinlikten gelecek motifleri de bu boyda yapacağım. Allah ömür verir, torun torbaya karışırsam, "çiçekli diz battaniyesi olan anneanne" olarak kalmak istiyorum zihinlerinde :) 

Sevdiyseniz, hiç çekinmeyin derim. you tube'da çiçekleri Türkçe açıklayan sayfalarda var. 

Fırfırlı yastık, Ubuntu battaniyeden kalan iplerle yapıldı. Bu ara bizim evde İspanyol esintileri var anlayacağınız. 


Tevafuk mu deniyor bu hallere bilmem, kötü haberi almadan bir önce başlamıştım. Malum onca yiğitliğine, onca korkusuzluğuna rağmen, arkadaşının ölümü karşısında dağılan ve ölümsüzlük peşine düşen, insanlık tarihinin ilk kahramanlarından Gılgamış...

"Gılgamış daha oturur oturmaz, uyku bir sis gibi çöktü üstüne. Ut-Napiştim, karısına dedi ki:"ölümsüz yaşamı dileyen şu adama bak, uyku sis gibi çöktü üstüne!"

Ut-Napiştim haklı, uykuya bile direncimiz sınırlıyken, nelerin peşindeyiz. taleplerimiz, şımarık bir çocuğun talepleri gibi çoğu defa. Gerçekten yetişkin olmak için beşerlikten sıyrılıp, "insan" olmak gerekiyor sanırım. 😇


Frida kesti mi beni, tabi ki hayır...

Şimdilik şu çayı içip, kalkıp okula gitmek lazım, ders var.

Selametle.... 

11 yorum:

Bigudili Anne Blogger dedi ki...

Okudum; aktı gitti öyle... umarım ileride birgün çiçekli diz battaniyenizle oturmuş bir yandan da torun seviyor olursunuz. Battaniyelerize bayıldım. Bir benzerini anneannem ceyizime koymuştu, kullanmaya kıyamıyorum öyle güzel...

deeptone dedi ki...

çay fotisi ne güzel. hıhım böyle zamanlarda kendimizi hiç boş bırakmamalıııı iyi dabıyon teeeen :)

Derya dedi ki...

Süpersin bu örme aşkın hiç bitmesin çünkü harika işler çıkıyor ortaya bu tarz battaniyelere hiç girişmedim ama görünen kolay olmadığı, okul da başlamış hepsi için topyekün kolaylıklar diliyorum sağlıcakla kal :)

pelinpembesi dedi ki...

Derya bir sen iki valla idolümsünüz. öyle zor modelleri yapıyorsunuz ki maşallah diyeyim. çalışsan seninde olur diyeceksin ama zor bunlar bana. klasik düz battaniye örüyorum renk renk o bana yeter.
insan zihni durmadan çalışıyor, boş saniye yok, rahatta yok bu yüzden insana. bu tür uğraşlarımız olmasa kendimizi yiyeceğiz.
ellerine sağlık tekrardan. ba-yıl-dım!

mavilaleden dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşım
Anneannenin ellerine sağlık
Sevgiler

mavilaleden dedi ki...

Teşekkür ederim 🤗🤗🤗

mavilaleden dedi ki...

Teşekkür ederim canım
Ben benzer şeyleri örünce sıkılıyorum. İsteğim azalıyor. Farklı deneyimler örgüye ilgimi canlı tutuyor. Sevgiler

mavilaleden dedi ki...

Teşekkür ederim buketcim
Farklı modeller insanın dikkatini canki tutuyor tavsiye ederim aslında özellikle soohie's universe çok güzel anlatmış hanım. Bak istersen you tube. Sevgiler

sessizgemi dedi ki...

böyle zamanlarda bir şeylerle meşgul olmak en iyisi. utnapiştim ne güzel söylemiş. ben çoğu insan gibi geleceğin bittiği o noktayı düşünmekten korkarım bunları düşünmek beni çok sarsıyor. hayat çok tuhaf bir şey her yönüyle. battaniye çok güzelmiş bu arada severim böyle şeyleri, okul da açılmış kolaylıklar dilerim çok çook :)

minikmini dedi ki...

Battaniyeye bayıldımmmm. Ben de bu akşam kolay bir battaniye modeli aradım nette. Bakalım , daha karar vermedim.

Farklı Diyarlar dedi ki...

gerekten öyle insan çalıştıkça hüznünü arkasında bırakıyor odaklandıkça yaşama hevesi artıyor o ruh halinden sıyrılıyor. ama dikkat edin yas sürecini tam anlamıyla yaşayın hepiniz, ağlayın düşünün, eğer içinize atarsanız o giderek büyür. her şeyin bir zamanı vardır ve herkes başka türlü yaşar yasını. size de çalışmak iyi geliyormuş, o halde böyle devam edersiniz. Allah yardımcınız olsun. battaniyeye gelirsek bayıldım emeğinize sağlık:) torunlarınızın hatırasında öyle kalmak istemeniz çok şirin bir şey ;)