Pages

1 Eki 2019

bu defa inşallah

selamlar
bugün 1 Ekim. yani yeni bir ay yeni bir başlangıç. malum bu 200 gün etkinliğini tamamlayamadığım için pek vahlanıyordum. kendi kendime başlayayım bakalım bu defa 200 farklı motiften oluşan ve anısı olan bir battaniyem olacak mı. 


hırkamın motifleriini bitirdim. kenarlarını hangi renkten öreceğime karar veremediğim için yaydım salon masama umarım yakın zamanda bu renk kafamda oturur. yoksa bir gelen olsa kadın çıldırdı diyecekler.:))


bu kutudakiler minik bir hatuna hediye olacak. motif grubumla ördüğümüz ilk hırkayı şüheda giyince, benim can arkadaşşımın yeğeni çok beğenmişti. hırkalardan kalan iplerimle tatlış kızımızın gönlünü etmeye çalışacağım.  kızımız daha küçük ilkokula gidiyor. o yüzden motifi tamamlamadım. motifi kare yapacağım sırada birleştirme niyetindeyim. hırkanın akibetini kestiremiyorum. umarım hayal ettiğim gibi olur


işte bu masa bugünün kaçamağı:) dersim öğleden sonra 2 gibi bitiyor. balkon sehpam için başladığım örtünün ipleri bitmişti. o yüzden kendimi sokağa attım. vardım çarşıya. yüncüden gözüm dönmeden, ihtiyacım kadar ip alarak çıktığım için kendimi tebrik ettim. :)) dönüşte ekşi mayalı ekmeğine bayıldığım mekana geçtim. ismi di versi. pastaları bir harika. kızımın doğum günü için hazırladıkları pasta herkesi mest etmişti en son. kendime leziz bir ara vermekte sakınca görmedim. pastanın adı sebastian. böyle bir lezzet olamaz. kreması keki harika. ciddi diyet dönemine yarın ki kahvaltı programından sonra girecek olunca, kaçamağa göz yumdum.


işte beni bugün çarşıya gönderen örtü. son hali bundan biraz daha büyümüş halde ama henüz tamamlanmadı. hafta sonuna inşallah



bunlarda benim pinterest'te görüp gaza geldiğim, sonrada kendi dizaynlarımın hiçbirini beğenmediğim için toparlayıp yerine kaldırdığım dantel değerlendirme çalışmalarım. gerçi danteller güzelce ütülenmiş olsa belki bir fark yaratabilirdik. ama şimdilik kalsın deyip ayırdım bir kenara


bu da anın fotoğrafı, iyi bir  makinam olsa balkonumun gün batımları helede bu mevsimde harika. ya kısmet bakalım.


yarın boş günüm, eski komşum kahvaltıya gelecek. benim hiiiiiçççç hazırlığım yok. planlarım var ama icraatte bir şey yok. bakalım işin sonu nereye varacak hadi selametle....

4 yorum:

ezgi dedi ki...

200 motifli battaniyenin başlangıcı hayırlı uğurlu olsun, bence acele etmeden hergün bir tane yapılıp kenara çok rahat konur. Çok da güzel olur derim ben :) Ellerine sağlık.

Senin motifli hırkanın da ipi angora mı ? Çok hoşmuş renkleri.. Merakla bekliyorum, hırkayı :)
Sevgilerimle

Derya dedi ki...

Hadi gayret 200 motif benim en keyif aldığım projeydi. Öyle hevesli ördüm ki, sizinde öyle olsun inşallah, hatta birkaç motif yollamak isterim eğer isterseniz (maille adresinizi yollarsınız) yapan arkadaşlarla yaptığımız bir imece geleneği oldu :) dantel runner da şekli dikdörtgen değil de biraz daha S biçimli yaparsanız bence beğeneceğiniz şekli bulacak. Diğer örgülerde çok güzel, maşallah kaç koldan örüyorsunuz biraz heves oldu bana da birşeyler yapmak için :)

mavilaleden dedi ki...

niyet ettim 200 farklı motiften battaniye örmeye dedik bakalım kısmetse :))
benim kendime ördüğüm ilk hırkanın ipi angoraydı. onu kardeşime verince bunu başladım. bunun ipi alize süperlana klasik yün karışımı olan bir ip. kızıma ördüğümüz hırkanın ipinden çarşıya çıkınca yanımda yoktu bu ipten, renk konusunda emin olamayınca birleştirmek için ip alamadım. artık hafta sonu alabilirsem bu hafta bitiririm diye umuyorum. mevsimi geçmeden giymeliyim sevgiler....

mavilaleden dedi ki...

derya hanımcım bugün ikinci kişisin teklif eden nasıl mutlu oldum anlatamam iyi ki başlamışım dedim kendime. tabi yazarım adresimi. battaniyemin böyle anıları olması beni çok mutlu edecek. dantel runner modeliyle ilgili bir kaç resim daha bakmalıyım. söylediğiniz şekillerde de deneyeceğim. aslında çok hızlı değilim ama vaktim çok bu ara. sizin aklınızda neler var hadi yapalım beraber :)