Pages

10 Eki 2019

boş gün değerlendirmece

selamlar
Kayseri'nin Talas ilçesinde restore edilen hatta restore edilmeye devam edilen bir sokak burası. Osmanlı Sokağı adı. sokakta salaş mekanlar var. ama ben antikacı için gittim bu defa. bir kaç ay önce arkadaşlarla buluştuğumuzda yasemincim götürmüştü bizi oraya. 
kendi çapımda minik bir fincan kolleksiyonum var benim. dükkanda çok güzel fincanlar vardı. seveceğimiz bir şeye rastlar mıyız, diye dolaşmaya karar verdik. bu arada bloğum içinde bir kaç kare fotoğraf çekmeyi ihmal etmedim tabi :) 






 ben bu lambaya bayıldım. ne kadar güzel bir fikir değil mi.






burada yaşamaya devam eden ailelerde var. bu kadar sevimli bir mekandan girilen evde huzur eksik olmaz sanki.




iddialı mutfak :)) herkesi doyurmaya niyetli. topunuz gelin diyor :))))



sokaktaki salaş mekanlardan biri. ama ciddi tozluydu her taraf. tamam böyle mekanları temiz tutmak kolay değildir ama. işletme sahibi bunu göze alıp ona göre hareket etmeli bence. o kadar tozlu olacağını düşünemedik tabi. bir bardak çayı zor içtik. böyle mekanların ekonomiye kazandırılması önemli ama işletmeciler eğitimden mi geçirilmeli acaba.


sokaktan çıkınca hemen yürüyerek bir iki dakikalık mesafede bir lokanta var. adı KAYADİBİ  son derece değişik ve güzel bir mekan. kayalara oyulmuş, eski bir mekan değerlendirilmiş. az önceki çay bahçesinin aksine özenli ve güzel bir mekan. pidesi çok lezzetlidir. daha öncede yemiştim. uzun süredir gitmediğimiz bir mekandı. yine çok lezzetli bir pide yedik. :) telefonumun şarjı beni yarı yolda bırakınca mekandan fotoğraflar malesef çekemedim. ama bu temenni sepeti beni benden aldı. dilek kutusu değil efenim temenni sepeti. çok hoş değil mi.
lokanta için değil ama dünya için temennim sağduyu efenim. hepimize lazım sanki. ne dersiniz?


antikacı turumuzdan bize kalan minnoş fincanım, bugün kullanıma girdi. hırkada son dokunuşlar kaldı. bizim evde güncel durum budur efendim. selametle...

4 yorum:

burcu dedi ki...

o antikacıya girsem saatlerce karıştırırım ne tatlı :)

mavilale dedi ki...

burcu hanımcım hoşgeldiniz. astım hastası olduğum için çok fazla vakit geçiremiyorum ama benimde çok sevdiğim yerler. insan sadece alış veriş yapmıyor, öğreniyor böyle dükkanlarda

Gonca dedi ki...

Ne güzel mahalle bayıldım. Hırka efsane oldu zaten :)

mavilale dedi ki...

mahalle çok güzel ama biraz daha özenli işletmecilere ihtiyacı var. hırka dün itibariyle tamamen bitti. bende beğendim. teşekkür ederim canım