Pages

21 Eki 2019

Ordan burdan

selamlar
bir yoğunluktur gidiyor hayatımda. malum ilk yazılılar başlamak üzere. birde bu sene yine stajyer grubum var. kızları seviyorum ama onlar gelince bir dolu iş beraberinde geliyor. evrak evrak üstüne yani. ama hem çocuklara hem bana bir farklılık oluyor. 




benim dünyalar tatlısı bir grubum var. birbirimize motif örüp, hatır gönderiyoruz. en son paketim bu. sevgili gönül, Avrupa'yı dolaşıp sıcak çikolatadan tut, kart okuyucusuna varana kadar kocaman bir paket hazırlamış. şaka değil ciddi ciddi, Gönül bu ara Almanya ,Hollanda derken gezdi. gezdiği yerlerden bana hediye toplamış. paketim o yüzden biraz gecikti ama sonuç ortada :))


bu defa battaniyemize üçüncü boyutu katalım dedik. bu modeli seçmiştik. son posta motiflerde gelince şöyle bir önizleme hazırladım. en kısa sürede birleşmesi dileğiyle.  :))


İskender Pala, benim en sevdiğim yazarlardan biridir. dili her yaşta ve her eğitim düzeyindeki insanın, okuyup keyif alacağı düzeydedir. bunu nasıl yapıyor, kelimelerle nasıl bu kadar güzel dans ediyor bilmiyorum ama iyi ki ediyor. sonuç çok güzel çünkü.



geçen günlerde İstanbul'da bir derneğin davetlisi olarak konferans verdi. kızım katıldı. canım evladım, çok sevdiğimi bildiği için kitabı benim adıma imzalatmış. aldığım en anlamlı hediyelerden biri oldu. kitabın adı "bülbülün kırk şarkısı" peygamberimizin hayatını anlatıyor. ben tabi daha önce bir kaç tane siyer kitabı okudum. ama bu kitapta gerçekten aşk var. okumadıysanız, kesinlikle öneririm.


geçenlerde başlangıç resmini paylaşmıştım. instagram da kaydettiğim fotoğrafların birinden esinlendim. çantanın kulpu ile ilgili henüz karar vermedim. astar ve fermuar işi de yarım. ama çıkan sonucu sevdim. eksiklerimizi tamamlayınca yeniden geliriz biz. hatta yapım aşamalarında bir kaç fotoğraf çektim. çok beceremem ama ufak bir açıklamada hazırlamayı düşünüyorum.
bu arada ciddi bir diş ağrısından muzdaribim. umarım dişimi kaybetmeden bu süreci atlatırım. yoksa bu kadar ağrıyı boşa çekmiş olurum. çok planlı bir yazı olmadı biliyorum ama bir yandan bloga yazmayı çok istedim, diğer yandan dişim çok fena ağrıyor, zihnimi toparlamakta zorlanıyorum. herkesin duasına talibim. 

selametle....

4 yorum:

Derya dedi ki...

Boyutlu battaniye çok güzel, İskender Pala henüz okumadım ama okunacaklar listesinde bir yerde, şu ara bir çanta da bende var çok eski bir yastıktan kalma, çantaya çevireceğim bakalım, sizinki de çok güzel olmuş, iyi günlerde kullanın :)

mavilale dedi ki...

hoş geldin deryacım. senin cantayıda çok merak ettim umarım istediğin gibi olur. iskender pala harika bir yazardır tavsiye ederim

ezgi dedi ki...

Ahh ne güzel bir grupmuş o, herkes motif gönderiyor ne güzel.. Hem de hatıralı... Bu zamanda çok kıymet bilinesi şeyler <3
Battaniyeye katılan 3 boyut çok hoşuma gitti.. Granny square motifinde patchwork etkisi yaratmak da çok hoşuma gidiyor.. Bana motif olsun, taştan olsun misali.

İskender Pala ben de seviyorum, Kalp okumak istediğim. inşallah hayırlısı ile Türkiye'ye gider gitmez okumak istediklerim listesinde..
Annem çok sever ben de onun sayesinde tanıdım yazarı. En son Od'u okudum ve bayıldım. Sanırım bütün kitabın altını çizmiş olabilirim :)

Kocaman sevgilerimle

mavilale dedi ki...

hoşgeldin ezgicim, grubum bir harikadır. hayatta başıma gelen iyi şeyler listesinde başlarda yer alıyor. uzun süredir devam ediyor. artık sanal bir arkadaşlığın çok çok ötesinde. zaten gerçekte de tanışıp görüştük çoğu ile. umarım ölmeden hepsiyle buluşabiliriz.
İskender Pala, gerçekten çok çok iyi bir yazardır. kelimelerle dans eder adeta. okuduğum tüm kitaplarını çok sevdim. derdi olan bir şeyler anlatma telaşında olan temiz bir yürek. örn "şah sultan" diye bir kitabı var. çaldıran savaşını anlatıyor. bir programda; "bizi birbirimizden ayırmak için kürt türk diyorlar şimdi, gelecekte alevi sünni diyecekler. sadece yöneticiler yada siyasetçilerle bu iş olmaz, bizimde taşın altına elimizi koymamız lazım demişti" eski ama güzel bir kitabıdır.
"ortadoğudaki savaş sadece su ve petrol savaşı değil, bir kültür savaşıdır" dediği abum rabum var mesela. o da çok iyi bir kurgu. eski asker, ayrıca edebiyat profesörü olunca, çok yönlü bir insan. okumakta fayda var. annene selamlar.