Pages

2 Nis 2022

Hoşgeldin Ramazan

 


Selamlar 
Çok şükür bu senede o kutlu zamana kavuştuk. Ramazan geldi. Bugün ilk sahura kalkacağız. Uzun yıllardır okul zamana denk gelmiyordu malum. Son iki Ramazanı da salgın nedeniyle evlerde online eğitimle geçirince bu sene farklı bir ritmi olacağına inanıyorum. Gerçi evde de erken kalkıp dersimizin başına geçiyorduk ama sonuçta evdeydik. Yanlış anlaşılmasın evdeki zamanları asla özlemedim ama yine de farklı bir ritmi olacaktır bu Ramazanın. 😊


Kayseri'de Ramazan yaklaşınca evlerde bir telaş başlar. Derin donduruculara manti, kete, sarma depolanmaya başlanır. Milletçe yemeyi seviyoruz sanırım.😊 
Biz çok kalabalık bir aile değiliz ve hamur işi ile beslenmeyi çok özel anlara bırakıyoruz. Özellikle de ramazanda beslenmeye daha fazla dikkat etmek lazım. O nedenle ramazan hazırlıklarının o kısmı ile pek ilgilenmiyorum. Benim hazırlığım daha çok eğlenceli süslemeler oluyor.😊 


Madem tığ işi örmek gibi zevklerimiz var. O zaman bu becerimizi kullanayım istedim. Rengarenk bir hazırlık başladı. 


Arada güzel gelişmelere de vesile olmak nasip oldu. Sosyal Bilimler Lisesi kütüphaneyi zenginleştirmek için kendi içinde kampanya başlattı. Arkadaşlarımla bu bilgiyi paylaşınca destek olmak istediler. Peyderpey kitaplar geliyor. Bende yerine ulaştırıyorum.


Bu haftanın kitapları, bu 9 kitaptı. Normalde 25 kitaba ulaştık. 😍 
O değil de ne A ördüm arkadaş 😄😄


En güzeline sona saklamışlar sanki 😊 N örmeye bayıldım.  Ramazanın ilk gününe geldiğimizde durum aşağıdaki gibiydi  😊😍


Yazıyı dün hazırlamaya başlamıştım ama paylaşmak ilk iftardan sonraya kısmetmiş.
Hepimizin Ramazanı mübarek olsun. 
Hayırlara vesile olsun 

4 yorum:

deeptone dedi ki...

hayırlı olsun ramazaaan güzel pideler yiyeliim :)

ruşyena dedi ki...

Örgülüsü rengarenk gelmiş, pek hoş gelmiş. Kendisi daha da hoş gelsin. Hayırlı ramazanlar... sevgiler.

uzmanamator dedi ki...

ramazan harika olmuş ben bayıldım onlara kedin kadar olmasa da :)

pelinpembesi dedi ki...

Bugün yarın benimkiler de gelir inşallah :)