Pages

9 Mar 2020

hafta sonu keyfisi :)


selamlar
Antik çağ filozoflarından Protagoras "İnsan her şeyin ölçüsüdür" diyor. Bu dünyada insanın belirlemediği neredeyse hiçbir şey yok. Sosyal medyada öyle. Kişinin kullanımı ve tercihleri ile, son derece faydalı ve ufuk açan bir hale dönüşebilir yada tam aksine.
Sevgili instagramın bana kattığı iki güzel insanla çok güzel bir pazar geçirdik. Sevgili Azize bizi evine davet etti Sevgi'nin aklına günün anısına küçük bir örgü yapmak geldi. El birliği ile miniş birer kaktüs ördük.


Minik kaktüs aşkı tüm dünyayı sarmışken bizde örgümüzle dahil olduk bu furyaya :))


Azize'cim cidden çok güzel hazırlanmıştı. Haftasonu diyeti böyle kırdık demek zorundayım. :) 
Kaktüslerin yanı sıra çok sevimli bir çiçek ördü dostlarım bana, el birliği ile. Son şekli verilecek. O nedenle paylaşamadım sizinle. Yoğun bir hafta olacak, cumaya kadar elime almam zor görünüyor. kaktüsleri o kadar bekletemedim. :)) 


Can evlat, Turgut Burkay Korkmaz. Antalyalı. Allah'ım rahmeti ile muamele etsin. Dua etmeyeli unutmayalım adostlar. 
selametle...


12 yorum:

sessizkaldım dedi ki...

ne güzel yapmışsın öyle 😊 ellerinize sağlık çok güzel olmuş gerçekten 😊... Turgut Burkay Korkmaz mekânın cennet olsun güzel çocuk 😞🙏🙏 tüm şehitlerimizin mekânı cennet olsun inşallah 😞🙏.. sevgiler canım benim....

Alaturka Hayaller dedi ki...

allah rahmet eylesin =(
sukulentler çok hoşmuş.

Ecehan dedi ki...

Yüreği kadın, her hali güzel kadın... Ne mutlu sana, arkadaşlarına, elleriniz dert görmesin... Ah o evlat... Rabbime bildiririm ancak <3 Nurlar onunla büyüsün.

Derya dedi ki...

Bayıldım kaktüsler şahane hele o hazırlanmış tabaklar iştah kabartıcı, dualarımız hep onlarla.. :(

mavilale dedi ki...

sessiz kaldım. çok teşekkür ederim canım sevgiler

mavilale dedi ki...

almanyalı gelin teşekkür ederim canım sevgiler

mavilale dedi ki...

deryacım, iştah açıcı olmaz mı Allahtan sevgiyle ortak yedik. yoksa dilimler çok büyüktü :) sevgiler

mavilale dedi ki...

ecehan nasıl tatlısın öyle çok teşekkür ederim. sevgiler

deeptone dedi ki...

her şey tümüyle çok tatlııı :)

Gonca dedi ki...

Allah rahmet eylesin tüm şehitlerimize :(
Güzel bir haftasonu olmuş maşallah ucunuze de canım

Beyda'nın Kitaplığı dedi ki...

Şehitlerimize Allah'tan rahmet, kalanlara Rabbim sabır versin inşallah.
Kaktüsler çok güzeller.
Bu arada amil aboenlik butonu koyarsan daha rahat takip edebiliriz:)

Nesha dedi ki...

Ördük kelimesini görene dek gerçek kaktüs sandım çok güzel olmuş ellerinize sağlık