Pages

6 Eyl 2021

Okullu Olduk !!


 Selamlar

Bugünü tarihe not düşmek istedim. Bugün bir buçuk yıl önce kapattığımız okullarımızın yeniden açıldığı gün. İçimde inanılmaz bir çoşku. Haftaya nöbetle başladım ama nöbet yorgunluğu bile bu çoşkuyu söndüremedi. Sınıfları havalandırıyoruz sıklıkla, Maskeye dikkat ediyoruz ama mesafeye pek dikkat edebildiğimiz söylenemez. :)) İnşallah sağlığımızı koruyabilir, devamlılık sağlayabiliriz. 

Bahadır Yenişehirlioğlu okumaya başladım. Daha önce iki kitabını okumuştum. Kalemi giderek olgunlaşan bir yazar. okumayı seviyorum. Antikacı güzel gidiyor. 


Okulun açılma heyecanını paylaşmak isteyince, oturdum bilgisayarın başına. Aslında size Paşabahçeye rakip olma hikayemi yazacaktım :)) Ama o süreci, hem fotoğraf hem de yazı anlamında henüz düzenlemedim..  O zaman elimde bitmiş işlerin fotoğraflarını sizinle paylaşabilirim değil mi :)) 

Dantel perdelere düşkün bir mavi laleyim. Mutfak camından sonra, ikinci dantel perde köşesi evimin. Üç yıl önce Ayvalık'tan almıştım iplerini. Nasıl güzel bir ip anlatamam. Örümü zevkli, aynı zamanda kullanışlı ve dayanıklı bir ip. Emeğinize değiyor. Evladiyelik bir perde çıkıyor ortaya. Vanilya Hanım, oturma odasındaki perdelere asılıyor. Yere kadar uzun olunca dikkatini çekiyor. Sanırım oraya da böyle kısa bir dantel perde örerim zaman içinde :)) Gerçi Ayvalık'tan aldığım ipler bitti ama sevgili blog dostum Derya'nın katkılarıyla Ankara'da keşfettiğim dükkan, sayesinde biraz daha bu iplerden var elimde. Bakalım onlarla neler çıkacak ortaya. 


Sofi karesi örmeyi sevdiğimi artık sağır sultan bile biliyor. İşlerimden kalan pamuk iplerle, hemen bir sofi karesi örmeye başlamak alışkanlık oldu. Her rengi başka bir enerji veriyor insana. Bu şekilde hem kalan ipler can buluyor hem de sevdiklerim için zevkli hediyelere dönüşüyor. Mesela bu yastıklar, sevgili elti canıma gitti bile. 



Geçen hafta yoğun ve yorucu geçti benim için. Bir yandan okuldaki, seminer programına katıldım, bir yandan evde yatılı misafir vardı. Kayınvalidemler ve eltimler ziyarete geldiler. Bir haftalık enerji iki günde tükettim. çok konsantre bir ziyaretti :)) Misafirleri yolcu edince, kendimi balkona attım. Vanilya Hanım gibi uyuyamadım ama yine de elmalık kek ve elma çayı enerjimi tazeledi. Tazelemiş olmalı ki hafta sonu 50 şişe domates konservesi yapacak gücü buldum kendimde :)) 


Oy dünya güzelim benim. Nasıl şımarık, nasıl yaramaz anlatamam. Hep derlerdi, ev kedinin oluyor, artık onun kuralları ve beklentileri işler, diye. Nasıl haklılarmış. Tembelliği ile meşhur koca kişisini bile etrafında pervane etti :) 


Paşabahçe firması, böyle cam bardaklar piyasaya sürdü. Patikli bardaklar adı altında. Aramızdaki rekabeti başlattı, bu şekilde :)) Bu defa söz, en kısa zamanda, fotoğrafları ve açıklamayı düzenleyip geleceğim. Selametle...

8 yorum:

duygu özkan dedi ki...

Yeni okul döneminde kolaylıklar dilerim. Yastıklar çok güzel görünüyor, emeğine sağlık. :) Kedi de pek tatlı. Patikli bardaklar ilginç fikirmiş. :)

Satır Arası dedi ki...

Merhaba. Yeni eğitim öğretim yılı hayırlı olsun hepimize. Eşim ve kızım da okullarına döndüler. Hem heyecanlıyım hem de endişeliyim.... Zor bir süreç, umarım sağlıkla atlatırız.
Danteller ,perdeler ne güzel olmuş emeklerinize sağlık. İyi günlerde kullanın. :)
İyi haftalar.

Mert dedi ki...

Heeeeey, blog'da yeni bir kitap sürprizi var, bekliyorum! :)

fatma dedi ki...

Sizi zevkle takip ediyorum. Özellikle fotoğraflar huzur veriyor bana. Ankara'daki dükkanın adresini verseniz? Ankara'dayım ve bu ara örgü örmeye sardım. Motivasyon kaynaklarımdan birisiniz

oytunla hayat dedi ki...

Sofi örmek sabır istiyor gibi geliyor bana. Çok istememe rağmen bir türlü başlayamadım. Bu kış belki başlarım ben de :)

deeptone dedi ki...

bahadır alcam okuycam işallah işte :) okullar hayırlı olsun, öğrenciler şikayetçi, sıralarda 3 kişi oturuyoruz, sınıflar, pencereler, tuvaletler, çok pis diyorlar, pandemi hijyen önemsemedi herhalde okullar.

pelinpembesi dedi ki...

Hayırlı olsun bu yıl hepimize, bakalım gelecek günler ne gösterecek. Bir anda her şey normalleşti çok kuşkuluyum bu durumdan. Derya'dan bahsedince merak ettim tekrar onu, geri dönse keşke bloğa..

Dear Monarosa dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar böyle. Size ve öğrencilerinize bol sağlık diliyorum :)