Pages

1 Kas 2020

Yarımlar Yarım Kalmamalı :))


Selamlar efendim
Yeni ay, yeni hafta güzellikler getirsinler inşallah. Ben bu ara bir derlenip toplanma telaşına girdim. Kontrolcü bir insan evladıyım, Allah'tan ayarında ve zararı kendine bir tipim, yani kendi hayatımla ilgili kontrollü gitmeyi severim. Bu belki benim, haddimi bilmemden, belki ev halkının karakterinden bilemedim ama kendimle ilgili kontrollü yaşamı seviyorum. 
Hobi severler bilir, farklı model, insanın aklına girdi mi kendini tutmak zor. Bugün olmasa yarın, modeli başlıyorsun. Hayat koşturmacası malum, başladığın, hayal ettiğin vakitte bitmiyor. Bazen, başka bir model seni yoldan çıkarıyor derken, bir heves başlayıp bitiremediğin bir dolu iş, zamanla insanda yetersizlik duygusuna neden oluyor. O nedenle, arada durup, arkayı temizlemek lazım, yeni projelere yelken açmadan, temizlik şart :) 
Bu hırkanın ipini, üç yıl önce, Çorum'a kardeşime gittiğimizde BİM'den almıştım. hiç ipim yok gibi. :)) Ne yapalım rengini sevmiştim efendim. Alma motivasyonum sadece rengini beğenmem hahaha. Pandeminin başlarında, o ne yapacağımızı bilmediğimiz, bol vakitli zamanlarda, aklıma geldi böyle bir hırka yapmak. An itibariyle bitirdim ama keramet bende değil, annemde. Hırkanın arkası ve kollarını annem ördü. ben sadece öndeki modelli kısmı ördüm. Modelin adı Kum saati". yıllar önce bir boyunluk örmüştüm, Arzu adında eski bir blog arkadaşım açıklamıştı modeli. Şu an aktif değil, ama nerede ve ne yapıyorsa, sağlık ve huzur diliyorum onun için, çok iyi bir insandı. 


Şimdi sıraya aldığım, yarımları ekleyeyim, banada motivasyon olsun. Küçük küçük kalan pamuk ipleri değerlendirmek için ördüğüm kırlent. Başlamamda kardeşimin "abla bana yastık örer misin " demesininde etkisi olabilir tabi :)) 


Ramazanda sahur sonraları hiç işim yokmuş gibi, bir arkadaş sohbetinden gaza gelince, başlamıştım. Çok merak ediyorum, ipin ombre özelliği nasıl sonuç verecek. Bilmeyenler için, üçgen bir şal olacak, tasarımcı adını "Haruni" koymuş, ama ben seher vakitlerinde örerek bu hale getirdim, o yüzden bence adı "Vakt-i Seher" :)) Arkadaşla iddiaya girdik, haftaya bugüne bitmek zorunda, yani ilk buna asılacağım.


Klaziena shawl, yine boşluğa düştüğüm ve ipin nasıl sonuçlanacağı merakını durduramadığım bir anda başlandı. Bitince çok mutlu olacağım. 


Ya şallara doyamamışım :)) Pandeminin başlarıydı yine "Lost in time " adı. Bizde zamanda koyboluyorduk, tam zamanı dedik, ama zamanda kaybolan şal olmuş :)) Çok büyütmeyeceğim, bir arkadaşa hediye edeceğim, yerini yaptım yani biter yakında :)) 


Yaz gelince çorap işi, çantalara tıkılıp, köşelere kalkmıştı. vakti geldi bence.


Bunların ne olacağı belli değil, kalan angorlardan ördüm, ne olacak hiç bilmiyorum. :))

Yarım maceram şimdilik, böyle. Kasım için sözüm olsun, bu yarımlar bitecek, etkinlik motifleri tamamlanacak. Aralık ayında, sofi örmek istiyorum. Belki yine ekip oluruz kızlarla, ilgilenen olursa burada da bir ekip oluşur belki, ne dersiniz. 
Sevgiler...

 

6 yorum:

Derya dedi ki...

Yarım işler hem çokmuş hemde çok çeşitli. Uğraşı iyi birşey bence kenarda iş var diye çok da kasmamak lazım ne güzel hazırda bekleyen yeni projeler işte :) ip iştahı bende de var, olsa bile farklı renk doku olunca alasım geliyor hep

Rumeysi dedi ki...

Emeğinize sağlık hepsi muazzam görünüyor. En çok vakti Seher ilgimi çekti. Hem verilen isim güzel hem model güzel ✨el emeğinin yerini hiçbişey tutmuyor

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Yarım iş sevmem ben de bir an önce bitiririm eline sağlık, uzun zamandır örmüyorum tığ işi özledim.

deeptone dedi ki...

çok keyifli yazmışsın hihihi maşallah :)

Gonca dedi ki...

Ahaha o arkadaş benim sayende gaza geldim ama araya nöbet girdi eve gidiyorum şu an minibusteyim tabi ki uykusuzum yaticam biraz. Bakalım meydan okuma nasıl sonuçlanacak 😅

deeptone dedi ki...

hayalperest (2005)
adanın büyüsü (2012)
düşler tarlası (1989)
kız arkadaşım (1991)

tatliş filmler demiştiin :) olmazsa yine söleriim :)