Pages

30 Nis 2020

30 Nisan 16/16




Selamlar
Meydan okumanın değerlendirme günü bugün.

Benim için bir ilk. Ana hatları belirlenmiş bir çerçevede, her gün düzenli yazmak. Hemde bir grupla. Onları takip etmek. Her gün, aklının bir köşesinde yazacakların olması... 

Bana çok iyi geldi, bu meydan okuma. Zihnimi diri tuttu. Özellikle bazı konularda, arkadaşarın yazıları, oldukça ufuk açıcı oldu. Koronalı günleri hatırladığımızda yüzümüzü güldürecek, hoş bir anımız oldu. Ayrıca yeni arkadaşları tanımama vesile oldu. Teşekkür ederiz Ezgi.


Birbirine benzeyen günlere, fark gelsin istedim. Kendime
kitap mührü aldım. İki gün iş buldum kendime, mühür basacağım :)) 

Selametle...

8 yorum:

sessizkaldım dedi ki...

gerçekten çok güzel ve keyifli oldu ve bu sayede senin gibi güzel dostlar kazandım 🌼😊 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸 kitap mührü de çok güzelmiş gerçekten 🌼😊

Gonca dedi ki...

Güzel keyifli geçiyor meydan okuma . Mühür çok güzel güle güle kullan

benhnf dedi ki...

mühüre bayıldım :)

Derya dedi ki...

Bence de çok keyifliydi, ilk karedeki herşey çogüzel ve oyuncaklara bayıdlım, mührün de hayırlı olsun :)

Zeynep dedi ki...

Çok güzel oldu, seninle daha da güzel oldu :)
Ah o mühür de ne şirin öyle ama yaa, bayıldım :)
Bana kartpostal yollarsın belki bir gün, o zaman mührünü de bas köşesine olur mu?:)

Yüreğimin İklimi dedi ki...

keyifli bir meydan okuma idi. bende iskender pala kitabı okuyorum şu an.Kitap mührü benim de var fakat kitapları kütüphaneye bağışladığım için kullanmıyorum.

deeptone dedi ki...

oo mühürlerim diyosum kitaplarımıııı :)

pelinpembesi dedi ki...

Ben yapamadım ama sizleri okudum, ellerinize sağlık :)