Pages

22 Ara 2019

neler birikmiş öyle...

selamlar
yeni bir hafta daha başlıyor. zaman ne garip bir kavram. dünya hayatı için elzem ama bir o kadar da aldatıcı. Kayseri'ye taşınalı 10 yıl oldu. Nazile'yi tanıyalı 9 yıl. Şüheda İstanbul'a gideli 2.5 yıl. bu resimleri yapalı 2 yıl. ama bana neden dün gibi geliyor bunca zaman.
İşte, ""aslolan "an" dır." diyenler. ne kadar haklı. öte yandan "an"ı değerlendirmek, "an"ı yaşamak, denildiğinde, hedonist dünyalılar "an"ı zevk ve sefa ile doldurmak olarak algılayıp zamanla ilgili başka bir yanılgının içine düşüyorlar. 


Bence aslında "değeri bilinen anlar", işin sonunda yorgunluk olsa bile bir şeyler ürettiğimiz anlardır. Aynı zamanda ara ara hayal kırıklıkları yaşasak bile, insanlardan ümidi kesmemek, dost biriktirmek en iyisidir.
Neye niyet, neye kısmet bir yazı oldu. kalan iplerin değerlendirildiği bir battaniyeyi anlatacakken, fotoğraftaki ayrıntılar beni duygulandırdı zannımca. balkon duvarımızı süsleyen tablolar canım kızımın ilk yetişkin yılının hatırası. bizden uzakta geçirdiği ilk yılda katıldığı resim atölyesinde yaptığı resimler. tamam çok profesyonel değil ama manen çok kıymetli.
koltuğun üstündeki battaniye ise 9 yıllık bir dostluğun ete kemiğe bürünmüş hali, günün sonunda ki resimde hikayesini anlatacağım :))


İskender Pala okumak, insanın hem aklına hem gönlüne iyi geliyor. Kalp bitti. zihnimde ve damağımda, muhteşem cümlelerin lezzeti hala çok yeni. tavsiye edilir.


Değerli insanlara "D"

Nahif insanlara "N" işlenir efendim

şaka bir yana, hiç ummadığım şekilde hayatıma giren ve hiç ummadığım şekilde kalbime iyi gelen iki dosta benden hatıra kalsın istedim. sevgili Derya ve sevgili Neşe sizi tanıdığım için çok mutluyum. iyi ki tanıştık. her şey için yine yeniden teşekkürler.


işteeeee günün sonu ve hikayesi;
instagram ve pinterest gibi platformlar, yaratıcı zekalar için acayip ufuk açıcı olabiliyor. bu işlenmiş elekleri o platformlarda görüp, yapmazsam dünyanın sonu gelecek zannıyla  (hahaha ) hemen 3 tane elek aldım. gelgelelim benim yakını görememe durumum işimi cidden zorlaştırdı. gözlük bile yeterli olmadı. elek parladı ve ben hayal kırıklığı ile kalakaldım. 1,5 yıldır falan elekleri nereye koyacağımı ne yapacağımı düşünmekten iyice daraldım. bir aydınlanma anında, benim eski komşum, eskimeyen dostum Nazile geldi aklıma neden olmasındı. benden çok daha genç gözler, benden daha becerikli o eller bu kasnaklara hayat verebilirdi.
benim kasnaklarla başımın dertte olduğu dönemlerde o da evdeki iplere bir düzen vermek istiyor ama tığ işinden sıkıldığından tecrübesi az olduğundan bir türlü başaramıyordu. hadi dedim hadi, gel güçlerimizi birleştirelim.
sonuç, onun çok sevdiği bir battaniyesi, benim karşısında kahve içmekten keyif aldığım seyirlik bir köşem oldu. yaşasın kadın dayanışması. :))

ben daha fazla oyalanmadan gideyim. o koltuğun başında duran kitabın yarına bitmesi lazım.
selametle...

9 yorum:

Derya dedi ki...

Bende seni tanıdğım için çok şanslı ve mutluyum Zeynep hanımcım çok teşekkür ederim. Aldığım çok değerli hediyelerden o güzel işleme..
Resimler de harika, çok yönlü birisiniz ne güzel, şu tembelliği ve başınabuyrukluğu bırakıp bir resim kursuna gidebilsem benimde o yönde bir merakım var keşfetmek istiyorum ama tembellik başa bela :)
Elek işlemeyi bende bir ara denedim ancak başarılı olamadım, çok güzel olmuşlar emeğinize sağlık, iyi haftalar dilerim.. :)

uzmanamator dedi ki...

kasnaklarına ve ince zevkine hayranım belki diyorum benim de bir dönem bu kadar sade ama zevkli bir köşem olur sonra diyorum yok yahu benim mi bir de kahkaha patlıyor köşeden :P sadelik bana göre değil karmaşada mutlu olan ruhum da benim velinimetim sanırım öyle sevmeliyim değil mi onu da ama o kasnaklar çok cici olmuş elleirne sağlık genç ve becerikli arkadaşımızın :)

mavilale dedi ki...

ah deryacım benim yaptığım tembellikleri bir görsen yeni yeni alıştığım yüzmeyi geliştirmek için havuza gitmem lazım. olmadı evin altındakş spor salonuna inip yürümem lazım ama üstümdeki ölü toprağı bir türlü kalkmadı.
ayrıca beğenmene çok sevindim. baktıkça beni hatırlarsın canım sevgiler :)

mavilale dedi ki...

haticem hoşgeldin. nazile işlemese o elekler kalır da kalırdı. duvardaki halleri beni çok mutlu ediyor. ayrıca iltifatın için çok teşekkür ederim sevgiler :)

burcu dedi ki...

bende de bi kasnak var çekmecede öylece duruyor, bi kere köpek işlemiştim hediye. sabır istiyor sanırım benim gibi daralanlara göre değil.

mavilale dedi ki...

hoşgeldin burcu hanımcım ben göremediğim için işleyemedim. arkadaşa havale ettim. varsa etrafında öyle biri hiç durma sonuç çok güzel oluyor :)) sevgiler...

sessizkaldım dedi ki...

Ne güzel yazmışsın öyle 😊 Ve kasnaklar çok güzel olmuş gerçekten ellerinize emeğinize sağlık 😊👏ve O güzel kitap ve güzel paketleme bayıldım 😊🌸 ve bu sayede çok güzel bir dost kazanmış olmanın mutluluğu var 😊🌸En kısa zamanda bloğumda yazacağım ve gönülden çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸 Ve bu güzel etkinlik için Güzel Zeynebime ❤ ve ikinci güzel Zeynebime ❤ çok teşekkür ederim sevgiler canım benim 😊🌸

mavilale dedi ki...

hoşgedin özlemcim. bende okuldan yeni geldim bilgisayarı açıp bakayım kargom ulaşmış mı diye düşünüyordum. önce bloga girince bu güzel yorum merakımı giderdi. beğenmene çok sevindim. sevdiğin, takip ettiğin bir yazar mıydı bilemedim. ama ben daha önce kara güneş kitabını okumuştum bahadır yenişehirlioğlu'nun sade ama etkileyici bir dili vardı. sanırım son kitabı bu. kendimnede aldım bir tane. haberleşip beraber okuyabiliriz. keyifle oku. sevgiler

sessizkaldım dedi ki...

hoşbuldum canım benim 😊 çok teşekkür ederim 😊❤tabi ki seve seve canım benim 😊 sende keyifle oku sevgiler canım benim 😊🌸❤