Pages

21 Eyl 2019

tadilat var.

selamlar
geçen sene bir gayret motifli şal ördüm. kes kopar işini çok sevmeme rağmen.. ama yüzde yirmi beş yün karışımı bir iple örmüştüm çok kalın oldu. bir türlü kullanamadım. halbuki çok beğenmiştim mantığını. öyle atıl kalmasına içim el vermedi. küçük bir diz battaniyesine dönüştürdüm. aslında epey önce bitebilirdi ama siyah ipim bitmişti. ipi alınca bir heyecanla tamamladım. aslında motifli hırkayı bitirmek istiyorum ama ipim bitti diye bir işimin yarım kalmasından nefret ederim. bana kısıtlanmışlık hissi veriyor.


üstünden yıl geçince şalın resmi kalmamış arşivde sağolsun instagram.  after before yapmama yardım etti.



hafta sonu temizlik macerası ile gidiyor. bu hafta çarşambaya kadar bizim evde durum bu. arada okuyabilirsem, "tanrı tedbili kıyafet gezer" isiimli bir romana başladım. onu bitireceğim. ve mümkünse motifli hırkamın motiflerini bitireceğim. bakalım planlar tutacak mı.
selametle

Hiç yorum yok: