Pages

16 Şub 2022

Herkes Şubatta mı Doğdu Acaba :))

 


Selamlar
Şubat ayı yılın en kısa ayı ama benim hayatımdaki insanların yarısı neredeyse şubatta doğmuş. Güzel bir ay yani. Cemrelerin tabiata düşmesi gibi hayatıma teker teker düşmüşler. 💓 
5 Şubat eşimin doğum günü. Çocuk muyum ne doğum günü dese de her sene o kutlama yapılır. adamım da alıştı artık itiraz etmiyor. :)) 


Sevgili grubun Kayseri ayağından Azize 3 Şubat doğumlu :) Bu sene grubumuzun hanımları birbirimizin hayatına renk katalım dedik ve doğum günlerimizde özellikle o şehirde kontak kurabildiğimiz arkadaşlar varsa küçük sürprizler yapalım dedik.  Nilgün için kızımın İstanbul'da olması bir avantajdı. Azize ve Sevgi ile aynı şehirde yaşayınca benim bile hayatıma renk geldi. 
Azize'yi kahvaltıya çıkardık. Sevgi garibim yıllarca neredeyse izinsiz çalışan biri. kırk yılın başı izin alayım dedi. Maliye müfettişlerinin geleceği tuttu. Kahvaltıya çok geç katılabildi ama Azize ve ben zevkli güzel bir mekanda örgülerimizi örüp, çay kahve eşliğinde güzel bir sabah yaşadık. Allahtan Sevgi'de geç de olsa katılabildi. 💙


Benim şubat hediyelerimin sonuncusu Sevgi. 15 Şubat'da onun doğum günüydü.
O değil de bu düzenli gece hayatı olanlar sağlıklarını koruyabiliyor mu bilmem. Sevgi'nin, Azize'nin doğum gününde yaşadığı aksilik bize akşam buluşmasının doğru olacağını düşündürdü. Sevgi'nin işten çıkmasından sonra akşam yemeğine gittik. Ardından bir kafede pasta kestik. İyi hoş güzel oldu ama geç saatlerde yenen yemek üstüne kafe benim yaşlı bünyeme fazla geldi. Gece uyumakta zorlandım. Bugün öğleye kadar çaydan başka bir şey yiyemedim. :))) Dün geceki hovardalığın sonucu, bugün yorgunluk olarak hala hissediliyor ama dost sohbeti çok tatmin ediciydi, iyi geldi. 


Doğum günü çocukları içinde belki de en çok yanında olmak istediğim malesef benden epeyce uzakta yaşıyordu. Sevgili Gonca. Uzakta olsak bile gönüller bir olsun dedik. Bu arada kızların büyümesi nasıl güzel oldu bilemezsiniz. Doğum günü serisinin Gonca ayağında işbirlikçimiz, Gonca'nın kızı Elif Hanım. Bu sene üniversite sınavına girecek, postu okuyan herkesten bir dua alırız. Rabbim gönlüne göre versin inşallah Elif'in de emek veren tüm gençlerinde. 

Aslında günce olarak düşünüce yazacak şeyler bitmiş değil. Sevgili Çiğdem'in paketini gönderdim. İskender Pala'nın son kitabını birlikte okuduk. Onun bana gönderdiği paketin heyecanlı bekleyişindeyim. 
Ördüklerim.... ; derken yazacak çok şey var aslında ama doğum günü çocuklarına özel olsun bu yazı. Hepsi hayatıma girmiş armağanlar gibi, hepsi şükür sebebi. Bir kere de buradan söyleyeyim. 
Hepinize sağlıklı, mutlu ve benimle geçecek uzun yıllar diliyorum. :))) 
Selametle....
 

7 yorum:

ruşyena dedi ki...

İyi ki doğmuşlar, iyi ki senin sevdiklerin olmuşlar Zeynepcim... Doğum günleri kutlu olsun... Elif kızımızın da inşallah gönlündeki olsun.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

hepsine nice mutlu yaşlar diliyorum. Hülya

pelinpembesi dedi ki...

Gerçekten bereketli bir aymış. Bizim arkadaşlar hep farklı aylarda olunca her aya bir etkinlik oluyor, güzel de oluyor. tüm arkadaşlarına mutlu ve sağlıklı yaşlar dilerim.Elif de kızım gibi bu sene sınava gireceklerdenmiş, Allah yollarını açık etsin!

Derya dedi ki...

Galiba herkes Şubat'ta :) güzel yaşlar sağlıklı güzel nice seneler dilerim..

deeptone dedi ki...

herkese maşallah :) dua tabisiii :)

uzmanamator dedi ki...

harika bir boşluk olmuş

uzmanamator dedi ki...

harika bir şubat ayı olmuş , Allah bizlere daha fazla mutluluk paylaşmayı nasib etsin