Pages

19 Oca 2022

Kar Tatili

Selamlar 
Bugün normalde boş günüm. Oyuncuların repo dediği gün :)) Dersim yok hiçbir okulda. Bir dönemdir herkesler çalışırken ben evde tembellik ediyordum çarşambaları :)) Vali Bey'in gönlü el vermedi buna. Hadi azıcık kar yağdı, tüm Kayseri sana eşlik etsin, kendini yalnız hissetme dedi hahahaha.
 
Şaka bir yana kar yağdı bayağ. Tatvan'da ki kar yağışını görmüş biri olarak bayağ kar yağdı demeye utanıyorum ama yağdı epeyce. Eşim bile bugünü hafta sonu zannetti tüm gün :))) öyle bir tembellik hissi hasıl oldu üstümüze. 











Yakın zamanda bronşit geçirmiş biri olunca çocuklara eşlik edemedim. Ama onları seyretmek de güzeldi. 


Bilgisayarı açınca, Vanilya Hanımla yaşadığımız şey tam olarak işte bu. Ya geçip üstüne oturuyor ya da ekranın arkasına geçip, patiliyor. Kızımla çalışmak oldukça maceralı o yüzden. 


Günün birinde sofi karesi örmekten sıkılır mıyım bilmem. Hiç zannetmiyorum. Çünkü her seferi başka bir yolculuk gibi. 


Bu arada motif grubunda 12. etkinlik yapılıyor. Çiçek çiçek bir motifimiz var bu sene. Gonca'ya ördüm bu motifleri. Paket yola çıktı bile. Yarın yerine ulaşsa keşke. Bu etkinlik işlerini sırf, paket hazırlama ve paket beklemenin heyecanı yüzünden yapıyoruz sanırım. 
Bu haftanın kitabı, Tatar Çölü.  Nazan Hoca'nın, Kehribar Geçidi'ni bitirdim. Çok güzeldi. Bir ara onu da yazacağım.  Selametle...






 

6 yorum:

Satır Arası dedi ki...

Biz henüz karı değilde karcığı gördük :)
Motifler ne güzeller ve son karede ki çiçeklere bayıldım.
Henüz iki kitabı da okumadım ama okumayı çok istediğim kitaplardan...,
Selamlar, sevgiler. :)

*mehtap dedi ki...

İstanbul'a hiç kar yağsın istemiyorum, eziyetten başka bir şey olmuyor.Oralara güzel yağmış ama doğuda kar eksik olmaz genelde.
Motifler pek güzel emeğinize sağlık.
Kediler sıcak yerleri sever :)

ruşyena dedi ki...

Kayseri'ye kar çok yakışır. Karelere bayıldım...Motiflere de, vanilya hanımın tatlışlığına da... :)

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Biz kar görmüyoruz çevreye yağar, soğuğu bize gelir. Sofi de güzelmiş..
Diğer motiflerden ne yapacaksınız?
Ben frida 2. çiçeğe bailayamadım daha, annem rahatsız onun iğneleri filan var elime alamadım bir türlü..
Sevgiler,

Derya dedi ki...

Ne güzelsin etkinlikler, paketler, örgüler hep bir süreklilik var bunu sağlayabilmek ne güzel. Bu konuda hiç iyi değilim, hemen bırakırım sıkılırım berbatım. Vanilya hanım bence bırak o işleri benle ilgilen hep diyor :)

deeptone dedi ki...

kar tatiliiii en büyük mutluluk, öncelikle öğrenciler için tabiii :)