Pages

24 Şub 2012

fetih 1453 filmine ben de gittim


nerdeyse 1 yıldır merak ettiğimiz filme nihayet çarşamba günü gittik. bizim için keyifli bir gün oldu. film hakkında ki fikirlerimi merak eden arkadaşlara ne yazacağımı düşünerek geçirdim bu iki günü. ama bugün okuduğum bir yazı fikirlerimi netleştirdi. 
işin açığı filmde gördüğüm bir kaç sahnenin yüzüklerin efendisi ve cennetin krallığı ile birebir aynı olması beni rahatsız etti. akşemsettin karekteri hiç iyi seçilmemişti. ve hikaye edilişini de beğenmedim. lakin bugün fransa da yayınlanan bir gazete haberi beni inanılmaz etkiledi sizde rastlarsınız büyük ihtimal Fransız gazeteciler bundan 500 yıl önce gerçekleşmiş bir olayı anlatan filme Türklerin ilgisini anlamakta zorlanmışlar. şimdi adama demezler mi behey Fransız sanane tarih benim film benim. Fransada Fransız tarihini anlatan bir film çekilse (belki de çekilmiştir) halk salonları doldursa( belkide doldurmuştur) sizce bizim gazetelerimiz bunu haber değeri taşıyan bir unsur olarak görüp bizimle paylaşır mı.?
bu alanda ilk olması açısından bazı acemilikleri olsa da filme tam destek vermek lazım baksanıza birileri bizim sinema salonlarını doldurmamızdan bile rahatsız olmuş

3 yorum:

Samyeli dedi ki...

Hocam yorum yazan ellerine sağlık. Ben de bu filmi merakla bekliyordum, filme en yakın zamanda ben de gitmek istiyorum.
Sağlıcakla kal..

BİRİNCİSİN dedi ki...

Geçen hafta gitmiştim,eleştirilecek yönleri olsa da güzel filmdi.Desteklemek lazım ..Tarihimizin anlatılmasından rahatsız oldular demek ki..:)Sevgiler:)

birtutamkekik dedi ki...

haftasonu izledim filmi..
eksik tarafları ve üzerinde durulması gereken noktalar biraz yavan geçiştirilmiş olsada,daha iyisi yapılana kadar en iyisi bu.
saygı ve sevgiler..