Pages

7 Oca 2012

suzanımdan gelen hediyelerim

suzancım çok teşekkür ederim canım ellerine emeğine sağlık. hediyelerin her biri diğerinden güzel tunus işi patiğim 40 tane olsa doyamam herhalde lifi ve baktüsü forumda paylaştığında çok beğenmiştim zaten bana kısmet oldu. hele cüzdan daha dün çarşıda bu cüzdanlardan görmüştüm istediğim renk olmadığı için almamıştım. meğer sevgili arkadaşım almış bana çok teşekkür ederim canım yeniden allaha emanet ol. sağlığına dikkat et uzun seneler birlikte sohbet etme şansı bulalım bizde 

10 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

sağlıkla kullan canım çok güzeller.

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim hatice

yurdagül dedi ki...

canımm hediyelerin çokk güzel sağlıcakla kullan suzanımın kesesine berket hepside ayrı bi güzel canısım bende cüzdanına bayıldımmmm

suzanhobi dedi ki...

zeynep hocam ,canım benim güle güle sağlıkla kullan hediyelerini beğenmene çok sevindim çok mutlu oldum. baktüsün rengiyle uysun istedim cüzdanıda o yüzden bu renk seçmiştim şimdi dahada çok mutlu oldum. inş RABBİM hiç ayırmasın uzun yıllar sürsün dostluklarımız arkadaşlığımız sevgiler selamlar A.E.O

hamarat ablam dedi ki...

İyi günlerde kullanman dileğiyle canım hepside çok güzeller.

nilgünün dünyası dedi ki...

canımmm benim iyi günlerde kullan Suzanımında eline sağlık

mavilale dedi ki...

çok teşekkür ederim kızlar bende bugün bütün gün çocuklar gibi şendim

meryem dedi ki...

güle güle kullan abla hediyelerin çok güzel
suzanın da ellerine sağlık

birincisin dedi ki...

Güle güle kullanın hediyelerinizi,Suzan Hanım'ın ellerine ve yüreğine sağlık..Baktüsün yapımını, sayılarını siz yada o paylaşırsanız bende yapmak isterim:)Sevgiler:)

mavilale dedi ki...

birincisin baktüsün açıklaması ne bana nede suzancığıma ait şenay hanım farklı forumlarda açıkladı oralardan yararlanabilirsin canım