Pages

13 Eki 2010

2 şişle çorap örgüsünün anlatımı


iyi akşamlar arkadaşlar;
geçen gün yaptığım çorabın anlatımını isteyen arkadaşlara yardımcı olmaya çalışacağım. öncelikle ipimiz ören bayan dora
şişimiz 3 numara
38 numara ayağa göre örüldü.
şişe 17 ilmek atılır. bir sıra ters örgü örülür. düz tarafa geçince 4 ilmek düz, 1tane ajur, 2 ilmek düz, 1 tane ajur, 5 ilmek düz, 1 tane ajur, 2 ilmek düz, 1 tane ajur, 4 ilmek düz şeklinde çorabın burun kısmına başlanır.resimde görülen ajur modelinden 10 tane ajur deliği olana kadar işleme devam edilir.

5 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım teşekkürler . hepsini bir kerede niye açmadın merak ettim .
ellerine sağlık bu ayrıntılı yayınlama harika oldu sevgiler

iclal dedi ki...

meraba arkadaşım.nasılsın arkadaşım.takip ediyorum çok ilginç ve güzel yayınlar yapıyorsun.ellerine sağlık.görüşmek üzere.

http://dantel-yap.blogspot.com

iclal dedi ki...

meraba arkadaşım.nasılsın arkadaşım.takip ediyorum çok ilginç ve güzel yayınlar yapıyorsun.ellerine sağlık.görüşmek üzere.

http://dantel-yap.blogspot.com

Bucanni dedi ki...

Canım merhaba. yünün rengine bayıldım.
Ben çorabı 5 şişle örüyorum. babam öğretmişti :) 2 şişle yapılışınıda senden öğrenmiş oldum. sevgiler...

nadide dedi ki...

slm arkadaşım yeniden sizlerle olmak güzel çorap çok güzel olmuş ellerine sağlık sevgiyle kal...