Pages

11 Eyl 2010

yeniden bir paspasla karşınızdayım

arkadaşlar uzun bir aradan sonra yeniden merhaba; önce okul telaşımın yoğunluğundan sonrada bilgisayarımda yaşanan sorunlar nedeniyle uzun süre ayrı kaldım sizlerden bu arada kayseri sivas arası bir kaç defa sefer yaptık bazen eğlenceli bazen yorucu ama güzel bir tatil geçirdim.tatili boş geçirmeyelim diye evde daha önce ördüğüm paspastan artan iplerimle kardeşim için küçük bir paspas ördüm. kardeşim balıkesirde paspas sivasta annemde, bende kayserideyim. umarım kardeşim, paspas ve ben en kısa sürede buluşuruz :))
elifciğim dilerim en kısa sürede paspasın eline geçer ve iyi günlerde kullanırsın, şimdilik sadece netteki görüntüsüne bak canım.
aaayyy ayyyy nerdeyse unutuyordum hepinizin bayramını gönülden kutluyorum, sevdiklerinizle beraber sağlıklı ve mutlu bayramlar diliyorum.

1 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

:)))))))))) en kısa zamanda buluşmanız dileğiyle ,hikaye süper ama sevgiler canım